Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Har så lyst på calzone og jeg tror faktisk det blir det til middag i dag... Men er det noen som har gode tips til fyll i en calzone?? kan jo bruke det "vanlige" som jeg bruker til vanlig pizza...men noen tips likevel?? reker?? I såfall, hva annet bruker man da enn reker?? Nå har jeg ikke spist pizza med reker før da...så jeg vet jo ikke om det er godt en gang...??? Skinke?? Hvilke andre ingredienser bruker man sammen med skinke?? Ananas?? Takk for tips!! God helg!!!!
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Jeg pleier å lage en tomatsaus av hakkede tomater på boks, tomatpure, salt og pepper, annet krydder og litt sukker. Sammen med tomatsaus så pleier fyllet å være skinke i strimler, løk og sjampinjong hakket og surret litt i panna, mais og litt ananas. Eller en meksikansk versjon med tacokrydret kjøttdeig, løk, sjampinjong, mais og hakket chili. Tror jammen jeg skal lage calzone i morgen!
Arkana Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Jeg bruker akkurat det samme i calzone som på vanlig pizza, bruker også en vanlig pizzadeig, bare bretter den i to og drysser litt ekstra ost på toppen. Alt passer i pizza, jeg liker best marinerte biffstrimler og kylling, men alt går f.eks. fisk og skalldyr, små kjøttboller, strimlet skinke (prøv kalkunskinke), pepperoni, pølsebiter, kjøttdeig osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå