Gå til innhold

Feriegjester.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det verste du har opplevd der. Besøk hos deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, for et sært spørsmål! Jeg har bare opplevd hyggelige gjester jeg :)

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jøss' date=' for et sært spørsmål! Jeg har bare opplevd hyggelige gjester jeg :)[/quote']

Jeg også :)

Skrevet

Som regel har vi bare hyggelige gjester. og de som skulle ha vært mindre hyggelige har jeg ikke noe interesse av å henge ut her.

Skrevet

Har ikke så lyst til å stå fram "offentlig" med denne historien, men husker godt en gang svigermor var på besøk hos oss en helg.

- Hvordan kaaaan folk leve så trangt? Heeerregud, jeg fatter det ikke! Hun stresset og maste hele tida.

Og så hadde hun klaget til andre i familien etterpå over at vi hadde det så skittent og rotete der, fikk jeg høre. Hallo??! Vi hadde en ettåring som ville spise/grise all mat selv og spredde lekene sine utover hele stuegulvet, som 1- åringer flest gjør, i vår 40 m2 store leilighet. Pluss en svigermor som måtte bo i stua med alt pikkpakket sitt. Hva venter hun seg egentlig?

Er det rart jeg ikke klarer dama...

Visste ikke om jeg skulle :evil: eller :hoho:

Skrevet

Ble litt tatt på sengen for noen sommere siden av et par ungdsommer som "skulle låne en seng en natt" - som ble en uke og strødde skittentøy og tomflasker over det hele. Følte meg som en gammel sinna kjerring, noe jeg egentlig fant ekstrem prematurt...

Skrevet

He-he....

Tror jeg var sånn rundt 6 eller 7 år. Tante og onkel og deres søte små bodde hos oss noen uker en sommer. En dag da jeg kom hjem etter å ha lekt ute med ei venninne, så var rommet mitt totalt ramponert av søskenbarnet mitt på 3 år. Og det verste av alt: hun hadde ødelagt plastalinaen som jeg nettopp hadde fått til bursdagen min.

Jeg husker at jeg var så trist, men turde ikke vise det. Ville jo ikke såre noen.

Etter dette grudde jeg meg alltid til sommerferiene når denne familien skulle bo hos oss :ler:

Hilsen Ella

Gjest Anonymous
Skrevet

har akkurat hatt huset fullt av ungdommer, to av dem var med sambos brødre, og disse to lå KONSTANT på sofaen i over ei uke! vi har aldri sett eller prata med dem før, og det første de gjør er å legge seg på sofaen og plukke fram filmer de ville se.... DA følte jeg meg gammel -er 22!!- og kan ikke fatte at 15-16 åringer ikke har mer folkeskikk. ikke hjalp de til med noe, bortsett fra å bruke strøm.. når de ikke lå på sofaen satt de foran pc`n.. de får ikke bli med til oss mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...