AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Hei. Nå har jeg sett i bruksanvisninga, men skjønner det ikke. Jeg har på varmepumpen hjemme å har jeg den på 23grader så kommer den til 22-23grader. Så begynner den og blåse litt kald luft istedenfor varmt hele tiden. Foreldrene mine har varmepumpe og den står på 22-25 hele tiden og den varmer varmt hele tiden. den varmer ikke kaldt eller noe sånt. Fryktelig irriterende. Er det noe som skjønner hva dette er? Anonymous poster hash: 42dfb...c1f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Høres ut som du har på air conditioneren, ser du et sånn fryse-symbol og et sol-symbol på fjernkontrolleren din? Den skal være på sol for å være varmepumpe. Anonymous poster hash: 8db38...b26
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Det er det jeg har, men virker som det er automatisk opprettholder romtemperaturen som er satt på fjernkontrollen. Så når det blir mer enn 23grader, eller 22grader når den står på 23 så blåser den litt lonka, eller kaldt. Anonymous poster hash: 42dfb...c1f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Sett den på 25 grader. Vi har det også slik hvis vi setter den på 22-23 grader. Det virker som det er vanskeligere å opprettholde et par grader mer, så hvis den står på 25 så blåser den varmt hele tiden Anonymous poster hash: e66ad...fe3
stortsettglad Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Det høres ut som du har den på auto, sånn at hvis temperaturen blir høyere enn det du har satt, vil den gå over på kjøling. Sett den heller på varming, så unngår du det, uten å øke innstilt temperatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå