Gå til innhold

Den merkelige daten min som alltid har hastverk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg besøk av daten min. Han var hos meg i ca 2 og en halv time, og så måtte han gå. Vi snakket om alt mulig, og hadde sex også. Det var ettermiddag, og det var ikke sent på kvelden, så jeg hadde jo forventet at hvis han var interessert, så ville han vært hos meg lenger. Men det siste han gjorde var å kysse meg dypt. Han sa at han var trøtt og måtte hjem å sove litt.

Det er lett å tolke slike ting som uinteresse. Men jeg håper at det ikke er. For han tok intiativ til å kysse meg dypt før han gikk. Jeg har datet han en god stund, og det har ofte vært slik at han blir lett trøtt og sier at han må hjem. Mens jeg kan sitte i uendeligheten i hans selskap.

Noen som har opplevd lignende? Dette med hastverk..

Anonymous poster hash: 0a4ee...4b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han dro rett etter sex, så ville jeg sett på det som at jeg var en KnallKamerat og ingenting annet, uansett om han kysset meg eller ikke.

• Liker 4
Skrevet

"Jeg må hjem å sove litt"... hva... Nei, han ser nok på deg som fuckfriend dessverre.

• Liker 3
Skrevet

Så fremt du ikke har et eneste egnet sted å sove på hos deg, er han nok bare ute etter sex.

Skrevet

Han fikk pult deg, så da var det jo ikke noe poeng i å kaste bort mer tid.

Anonymous poster hash: 382e3...6df
  • Liker 3
Skrevet

Han fikk pult deg, så da var det jo ikke noe poeng i å kaste bort mer tid.

Trådstarter: Mannfolk er merkelige! ;) Ja jeg tror at han ser på meg som en fuckfriend og ingenting mer. Det er derfor jeg føler at det er galt å komme innpå forhold med han.

Skrevet

Trådstarter: Mannfolk er merkelige! ;) Ja jeg tror at han ser på meg som en fuckfriend og ingenting mer. Det er derfor jeg føler at det er galt å komme innpå forhold med han.

Hva er det som er merkelig? Han fikk det han ville ha, og så gikk han.

Skrevet

I går fikk jeg besøk av daten min. Han var hos meg i ca 2 og en halv time, og så måtte han gå. Vi snakket om alt mulig, og hadde sex også. Det var ettermiddag, og det var ikke sent på kvelden, så jeg hadde jo forventet at hvis han var interessert, så ville han vært hos meg lenger. Men det siste han gjorde var å kysse meg dypt. Han sa at han var trøtt og måtte hjem å sove litt.

Det er lett å tolke slike ting som uinteresse. Men jeg håper at det ikke er. For han tok intiativ til å kysse meg dypt før han gikk. Jeg har datet han en god stund, og det har ofte vært slik at han blir lett trøtt og sier at han må hjem. Mens jeg kan sitte i uendeligheten i hans selskap.

Noen som har opplevd lignende? Dette med hastverk..

Spør han vel. I beste fall er han bare sær.I verste fall er han bare ute etter en ff, i så fall er det vel like greit å bli kvitt han først som sist.

• Liker 2
Skrevet

Du får vel spørre han om hva slags forhold han ønsker seg.

Vi kan ikke gjette hva som ligger bak, men jeg vil minne om at det finnes mange personer som er temmelig rastløse og urolige, og at rolig + urolig ikke trenger å være en idéell match på lang sikt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best å sove hjemme hos meg selv. Det har ikke noe med hva jeg føler og ikke føler for et annet menneske å gjøre. Jeg synes ikke det er "koselig" å sove sammen heller, jeg liker best å sove alene.

Anonymous poster hash: 7b24d...8dd
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje han foretrekker å sove alene? Kanskje han skal tidlig på jobb imorra?

Anonymous poster hash: a80b8...78c
Skrevet

Kanskje han foretrekker å sove alene? Kanskje han skal tidlig på jobb imorra?

Anonymous poster hash: a80b8...78c

det virker som ønsketenkning:p om enn han ville sove hjemme kunne han vel fortsatt blitt lenger?

Anonymous poster hash: 943e3...c3b

Skrevet

Han var vel trøtt da, eller hadde ting han ville gjøre hjemme før han måtte sove. Mange har behov for litt alene-tid også.. dere hadde jo hengt sammen ganske lenge. Folk her inne legger utrolig mye i ting..

• Liker 2
Skrevet

Han var vel trøtt da, eller hadde ting han ville gjøre hjemme før han måtte sove. Mange har behov for litt alene-tid også.. dere hadde jo hengt sammen ganske lenge. Folk her inne legger utrolig mye i ting..

Trådstarter: Ja, jeg er sånn selv. Jeg har behov for alenetid, og så lenge han viser interesse med å bruke tid på meg, holde kontakten, og utifra at han kysser meg på en måte som får meg til å føle at han har interesse, så får jeg tro at han følte for å bruke tid på seg selv.

Ja, man trekker ofte konklusjonen uinteressert og "run" ganske fort. Uten at det er nødvendig.

Skrevet

Jeg liker best å sove hjemme hos meg selv. Det har ikke noe med hva jeg føler og ikke føler for et annet menneske å gjøre. Jeg synes ikke det er "koselig" å sove sammen heller, jeg liker best å sove alene.

Anonymous poster hash: 7b24d...8dd

Trådstarter: jeg har blitt sånn selv. Føler at jeg sover så urolig hvis jeg sover i samme seng som noen. Men ønsker en partner, så da må jeg tåle at vi er to i sengen. Og det er jo et parforhold jeg vil leve i :)

Gjest krokodillen
Skrevet

Selv om folk trenger tid for seg selv og ikke vil bli lengre enn 2,5 timer så er detf ikke dermed sagt han kun er ute etter en ting.

I begynnelsen av mitt forhold ( nå ex) så var jeg sjeldent mange timer på besøk. Jeg teengte å trekke meg unna litt forsi jeg var vant til å være en. Jeg trenger tid til å gro inn i et forhold men det betyr ikke at jeg ikke er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...