LineAA Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Ikke ofte at jg sliter m å ønske mg noe...men jg har ikke snøring på hva jg skal ønske mg til sambo.... ...og hvis jg ikke ønsker mg noe, kan jg "risikere" å få f.eks sovepose e.l...har lyst på noe litt mere romantisk da...noen tips? Jg er ikke noe gull-dame, men mulig jg passer m diamanter??
Gjest MrsL Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Jeg fikk en nydelig ring i hvitt gull med diamanter på
Tosca Skrevet 16. juli 2004 #4 Skrevet 16. juli 2004 Vi ga ikke morgengave til hverandre. Ble enige om det på forhånd. Ser ikke på det som noe "must".
Gjest Madley Skrevet 16. juli 2004 #5 Skrevet 16. juli 2004 Vi kjøper gifteringer og dropper morgengaver...
Gjest Madam Felle Skrevet 16. juli 2004 #6 Skrevet 16. juli 2004 Vi kommer ikke til å ha morgengave, for alt koster så mye likevel. Bryllupet er en gave i seg selv til begge to.
magnhild Skrevet 16. juli 2004 #7 Skrevet 16. juli 2004 Vi kommer kanskje også til å droppe morgengave siden festen går over to dager og dermed trenger to antrekk...
Lullu Skrevet 16. juli 2004 #8 Skrevet 16. juli 2004 Vi dropper ikke morgengave :-) Vet ikke hva jeg ønsker meg. Blir vel gjerne et smykke. Han vet jeg ønsker meg diamanter i ørene og rundt halsen, så vi får se hva han ender opp med. Vil ikke si så mye nå før bryllupet. Husker han ønskene er jo det topp, eller så finner han sikker noe annet jeg også vil elske. Spør han, så svarer jeg jo selvsagt
Jeanine Skrevet 16. juli 2004 #10 Skrevet 16. juli 2004 Vi kommer ikke til å ha morgengave, for alt koster så mye likevel. Bryllupet er en gave i seg selv til begge to. Slik tenker vi også!!
Soul Skrevet 16. juli 2004 #11 Skrevet 16. juli 2004 Vi hadde også avtalt å droppe morgengaver, men da morgenen kom overrasket soulmannen meg med et nydelig armbånd. Veldig koselig!
VillKusseSladden Skrevet 18. juli 2004 #12 Skrevet 18. juli 2004 Ikke ofte at jg sliter m å ønske mg noe...men jg har ikke snøring på hva jg skal ønske mg til sambo.... ...og hvis jg ikke ønsker mg noe, kan jg "risikere" å få f.eks sovepose e.l...har lyst på noe litt mere romantisk da...noen tips? Jg er ikke noe gull-dame, men mulig jg passer m diamanter?? Jeg hater når man sporer av fra topic, men mangler det bokstaver på tastaturet ditt? Har punktum hengt seg opp?
:-) anna Skrevet 18. juli 2004 #13 Skrevet 18. juli 2004 Jeg kjøpte et lommeur til mannen min. Selv fikk jeg en nydelig gullring med safir fra den svenske smykkedesigneren Eefa Attling. Hun bruker ofte tekst som grafiske elementer i smykkene sine. Og på ringen min står det skrevet "from here to eternity"
Bente Skrevet 18. juli 2004 #14 Skrevet 18. juli 2004 Jeg fikk en ganske stor gullring med 28 små diamanter på. Selv gav jeg xbox og undertøysbilder. Var kjempesuksess :D
-ida- Skrevet 18. juli 2004 #15 Skrevet 18. juli 2004 Vi dropper det, bryllupet i seg selv er blitt veldig dyrt og da får det bli gaven vi gir hveradsnre.
April Skrevet 19. juli 2004 #16 Skrevet 19. juli 2004 Jeg ønsket meg penger så vi kunne kjøpe smykker på bryllupsreisen(billigere i USA) ellers ønsket jeg meg hvitt gull ring en-stens med 0,50 carat og det fikk jeg da vi var i USA..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå