AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Trenger ny vinterjakke nå, og lurte på om noen hadde tips til (sikre) norske nettsider til å bestille klær? Typ zalando, nelly osv :-) Anonymous poster hash: 107ac...97d
kristinadiet Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Trenger ny vinterjakke nå, og lurte på om noen hadde tips til (sikre) norske nettsider til å bestille klær? Typ zalando, nelly osv :-) Anonymous poster hash: 107ac...97d Hva slags stil ser du etter? Finnes ikke saa bra utvalg i Norske nettbutikkker syntes jeg. Dersom du vet str. er det beste kanskje aa bruke tjenester som AlleKjennerIngvild.com og shipitto.com slik at du kan kjoepe klaer direkte fra Amerikanske nettbutikker.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Hva slags stil ser du etter? Finnes ikke saa bra utvalg i Norske nettbutikkker syntes jeg. Dersom du vet str. er det beste kanskje aa bruke tjenester som AlleKjennerIngvild.com og shipitto.com slik at du kan kjoepe klaer direkte fra Amerikanske nettbutikker. Har du testet shipito? Anonymous poster hash: 0c0b1...c74
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Zara.com, Mango.com, hm.com, massimodutti.com - ingen toll eller moms. Anonymous poster hash: c1425...eec
Unika Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Jeg liker boozt.com, stylepit og zalando. På asos.com er det også mye fint, men der må du plusse på 25% av totalpris. Endret 21. oktober 2014 av Unika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå