Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Har kjøpt bryllupskort...Noen som har tips til hva jeg kan skrive i?? Der står ingenting fra før i kortet og jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive... Og en ting til...er det vanlig å ha to kort?? Jeg mener et vanlig med til lykke eller noe PLUSS et lite til å hefte på gaven (bare et sånn 2,5cm*4cm)??? Har sett det en gang i et bryllup...bare sånn at det kan henge på gaven slik at de vet hvor den kommer fra, de store kortene er ofte litt for store til å henge på gaven??? (Huff for et langt og klumsete spørsmål...sent på arbeidsdagen nå!!)
Fru Fomle Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Tror det holder lenge med ett kort. Standard-teksten er vel noe sånt som "Til lykke med dagen og framtiden!" Og kommer du på noe mer personlig, så er jo det veldig koselig. F.eks et kort dikt eller noe?
Gjest MrsL Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Kanksje ett kjærlighetsdikt eller noen strofer fra en kjærlighetssang?
Lullu Skrevet 16. juli 2004 #4 Skrevet 16. juli 2004 Et kjærlighetsdikt er jo flott! "Alt godt ønskes for dagen og fremtiden. Måtte hell og lykke følge dere, i gode og onde dager".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå