Gå til innhold

Hvilke hjemmelagde julegaver gir du i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikker julegaver i år. Må sjå kor mykje eg rekker, men strikker vertfall til dei minste tantebarna (1 - 6 år). Klær til ungane og til dukkene til jentene. Har lurt på å strikke tøfler, vin"etui" eller sitteunderlag som voksengaver om eg får tid.

Gjest Raptuza
Skrevet

Tenker og det blir noko handarbeid, strikka, hekla, sy...

Skrevet

Selbusokker, Kari traa lue, glassbrikker og pledd. Alt hjemmestrikket og heklet.

Skrevet

Vurderer å lage div. kryddere, urteoljer og body scrub med peppermint.

Skrevet

Skal strikke sokker og har strikket noen luer, mulig jeg putter noen små ting ilag med det.

Har også hjemmelaget blåbærlikør som kanskje blir gitt bort. Og vurderer noen urteoljer :-)

• Liker 1
Skrevet

Har strikket en retrokofte og en mariusgenser, så skal jeg strikke noen raggsokker og kluter.

Skrevet

Oi, blåbærlikør hørtes spennande ut! Det må eg prøve neste år :)

Skrevet

Det blir vel årskalendere, julepynt og julekaker som vanlig.

Skrevet

Kalendere med bilder jeg selv har tatt. Hvis det kan kalles hjemmelaget.

Skrevet

Vurderer å gi bl.a. drops og leppeskrubb. :-)

Skrevet

Hjemmelaget tyttebærsyltetøy og tyttebærlikør. Vi har plukka gigantiske mengder tyttebær i høst :)

Skrevet (endret)

Regner med å lage en porsjon brente mandler til pappa i år også, han ble veldig glad for det i fjor!
Og andre "hjemmelagde" gaver jeg har tenkt på i år, er å skrive ut bilder som jeg har tatt av tantebarn osv å gi til mine søsken :) Tenkte også å ramme inn bildene før jeg gir de vekk..

Kanskje jeg rekker å strikke noen sokker også å gi bort.

Endret av Nosoul
Skrevet

Tenkte og prøve meg på egglikør. Det er jo så godt! Knyte et fint bånd irundt og skrive et fint (hjemmelaget sjølsagt!) dikt.

Også prøve å lage kalender med personlige bilder og tekster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...