Summers Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Om du har gitt en fyr nummeret ditt på en fest eller lignende, hvor stor andel er det som ringer deg senere, og hvor ofte ringer han deg for å finne på noe på dagtid.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Det varierer hvor interessert de er, går mest i meldinger egentlig, de er litt redd for å skremme deg bort. Anonymous poster hash: 2465d...a53
Nettinettet Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Det varierer hvor interessert de er, går mest i meldinger egentlig, de er litt redd for å skremme deg bort. Anonymous poster hash: 2465d...a53 Hvordan vet du hva de er redd for, og hvorfor de gjør det som de gjør. Har du spurt dem?
Nettinettet Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 For min del varierer det veldig ut i fra hva slags personlighet og hvor trygg personen er på seg selv. Også hvor de har fått nummeret mitt betyr noe ser jeg. De som får nummeret mitt på byen sender som regel melding neste gang de er på fylla. Unntaket ser jeg er de som har vært på byen av samme årsak som meg, havnet der etter noe sosialt med jobb/møte/vennegjeng som har vært å spist og som ikke er på byen for å finne noen. De kan sende melding eller ringe dagen etter eller på mandagen for å høre om vi skal spise lunsj. De som jeg møter på dagtid tar ofte kontakt via sms i løpet av begynnelsen av uken. Innen 3 dager som regel. Noen ringer også, de er som regel selgere av yrket og er mer glad i å ringe enn å sende sms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå