Gå til innhold

prøver hun å gjøre meg sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er saken. Jeg har blitt kjent med ei jente via jobben i en god stund nå. Vi snakket veldig mye når vi hadde vakter sammen og både jeg og hun var interessert. Det som har skjedd nå er at jeg har mistet interesse for denne jenta og vil bare være venner. Dette har hun merket pga. lite initiativ fra min side. Så nå er vi bare venner og fester endel sammens med både mine og hennes venner.

Nå er det slik at hver gang hun drikker, så maser hun på meg om å bli med og jeg er med for det meste. Det som er rart, hver gang vi er ute, så ignorer hun meg og flørter med andre gutta foran trynet mitt samtidig som hun ser på meg. Hvorfor gjør hun dette? Jeg er ikke sjalu, men jeg blir irritert når hun maser om drikke sammen, så ignorere hun meg. Gjør hun dette for å gjøre meg sjalu eller..?

Anonymous poster hash: d0dc0...23c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakeligvis. Si ifra til henne neste gang at du ikke ser poenget i å være med dersom hun bare skal henge over andre gutter og ignorere deg.

Anonymous poster hash: 558de...0a7
Gjest Hummels
Skrevet

Ja hun prøver å få deg sjalu. Bare si at du blir ikke sjalu uansett hvor mye hun prøver, men at du blir irritert og gidder ikke gå ut med henne mer hvis hun holder på sånn.

Gjest Linneah2013
Skrevet

Her er saken. Jeg har blitt kjent med ei jente via jobben i en god stund nå. Vi snakket veldig mye når vi hadde vakter sammen og både jeg og hun var interessert. Det som har skjedd nå er at jeg har mistet interesse for denne jenta og vil bare være venner. Dette har hun merket pga. lite initiativ fra min side. Så nå er vi bare venner og fester endel sammens med både mine og hennes venner.

Nå er det slik at hver gang hun drikker, så maser hun på meg om å bli med og jeg er med for det meste. Det som er rart, hver gang vi er ute, så ignorer hun meg og flørter med andre gutta foran trynet mitt samtidig som hun ser på meg. Hvorfor gjør hun dette? Jeg er ikke sjalu, men jeg blir irritert når hun maser om drikke sammen, så ignorere hun meg. Gjør hun dette for å gjøre meg sjalu eller..?

Anonymous poster hash: d0dc0...23c

Hun prøver å gjøre deg sjalu ja. Si til henne at dette bare er dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...