Girlie Skrevet 18. juli 2004 #41 Del Skrevet 18. juli 2004 Tror nok ikke det er så mange jenter som absolutt må ha en på over 20cm. De fleste er fornøyd med en i gjennomsnittet! Og som det er sagt mange ganger her inne, og som forøvrig er veldig godt sagt: Det kommer ikke an på lengden, men på om de kan å bruke den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. juli 2004 #42 Del Skrevet 18. juli 2004 Er ikke 20 cm lite på elefanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 18. juli 2004 #43 Del Skrevet 18. juli 2004 Fakta er faktisk at kvinner for mest medhold når det gjelder klage med hensyn til diskrimering og kroppsfiksering i reklame. En del H&M-reklamer har blitt stoppet p.g.a dette. Kan nevne Pamela Anderson som poserte på alle fire, som visstnok ga "assosiasjoner". Pizza-reklame der fotballgutta står posert nakene, og hvor hver kroppsdel representert en pizza-smak ble klagd inn. Den klagen ble ikke tatt til følge. Grunn: Kvinner har alltid måttet tåle mer opp gjennom tiden. Dessuten er det kvinner (stort sett) som står for kroppsfikseringen. Folk her klager over motebransjen som stiller fram radmagre modeller. Hvem er det som stiller de fram? Jo, det er kvinnene og de homofile guttene som jobber der. For å ta det litt til siden. Et eksempel er sider som deiligst.no o.l. Der fokuseres det bare på de stakkars unge jentene som viser fram kroppen sin der. Haaaaaalllllooooo iiiii luuuukkken. Noen som nevner at de har en kategori som heter "guttekropp" der og, og at de får slibrige kommentarer fra jenter? Jeg synes synd på de unge, uansett kjønn, som blir målt, vurdert og gitt poeng etter hvor sexy de er! Vi har et samfunn som mer og mer fokuserer på kropp og sex, og jeg lurer på hvor vi er om 10 år. Hvordan er det å være tenåring da om dette skal fortsette? Hvis jeg tolker Kevin rett, er det det samme om en diskuterer penisstørrelser eller puppestørrelser. Poenget må da være at det skal være levelig å være tenåring også om noen år. Å føle at en har verdi i seg selv, og ikke bare ut fra hvordan en ser ut eller hvor stort/lite utstyret er, enten det er pupper eller peniser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 18. juli 2004 #44 Del Skrevet 18. juli 2004 Hva skjedde egentlig? Jo, det ble plutselig et tegn på stor manndom å ha stor penis. Dermed utviklet mannens penis seg og ble større, til vi sitter her i dag med en gjennomsnittspenis på 15 cm. Mener du at fordi urmannen ønsket seg større penis så ble den altså større? Tror dessverre ikke at det går an... Men at den har en nytte evolusjonsmessig fordi den er større enn 5 cm er vel heller en grunn til at den evt. har vokst?... Jeg foretrekker heller en mindre enn gjennomsnittet enn en som er 20 cm. Har hatt flere kjærester med altfor stor penis for min smak, var jo vondt å ha sex med de uansett hvor opphisset jeg var! Urk. Nei takke meg til en mindre utgave, som henger på en mann som vet å ta seg av dama på andre måter enn bare inn-ut bevegelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 18. juli 2004 #45 Del Skrevet 18. juli 2004 Mener du at fordi urmannen ønsket seg større penis så ble den altså større? Mennesket ble ikke smartere fordi det hadde lyst, men fordi det var et fortrinn å være det. Hvis jenter i dag kun ville ha en penis som var større en 20 cm, så er det større sannsynlighet for at de fleste gutta i framtiden vil ha det. Rett og slett fordi det blir gutta med de største penisene som får formert seg (og spredd sine gener). Like så kunne det hs skjedd for urmannen. Men tror nå ikke helt på den teorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 18. juli 2004 #46 Del Skrevet 18. juli 2004 Hvis jenter i dag kun ville ha en penis som var større en 20 cm, så er det større sannsynlighet for at de fleste gutta i framtiden vil ha det. Rett og slett fordi det blir gutta med de største penisene som får formert seg (og spredd sine gener). Like så kunne det hs skjedd for urmannen. Men tror nå ikke helt på den teorien. Ah, ja det har du kanskje rett i. Men tror den størrelsesfokuseringen er ganske sterkt overdrevet. Tror den ligger mest i mennenes hode, ingen jenter jeg kjenner er særlig opptatt av størrelse i hvert fall. Da er de nok mer opptatt av hvor romantisk fyren er, og om han foretrekker en kveld med stearinlys og rødvin med dama eller fotball og øl med kompisene. Tror ikke brystfikseringen heller egentlig eksisterer i så stor grad bortsett fra hos damer selv. Jeg har veldig små bryster, og ha ikke opplevd at noen mann har blitt avtent av den grunn. Det er heller jeg selv som synes de bør være større... Det gjelder også de jeg kjenner som har operert brystene sine. Selv om de var både små og hengete så var mennene deres i grunnen strålende fornøyde, damene gjorde det kun for sin egen del. Noen ganger til og med mot mannens ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2004 #47 Del Skrevet 19. juli 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/07/19/403375.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #48 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg synes synd på de unge, uansett kjønn, som blir målt, vurdert og gitt poeng etter hvor sexy de er! Vi har et samfunn som mer og mer fokuserer på kropp og sex, og jeg lurer på hvor vi er om 10 år. Hvordan er det å være tenåring da om dette skal fortsette? Hvis jeg tolker Kevin rett, er det det samme om en diskuterer penisstørrelser eller puppestørrelser. Poenget må da være at det skal være levelig å være tenåring også om noen år. Å føle at en har verdi i seg selv, og ikke bare ut fra hvordan en ser ut eller hvor stort/lite utstyret er, enten det er pupper eller peniser! Jeg er tydligvis dårlig på å uttrykke meg, men heldigvis har i allefall Nabodama funnet essensen ved det jeg forsøker å ta opp. Uansett kjønn er det blitt noe vanvittig press på de unge. Greit at kvinner har hatt dette presset på seg i lengre tid, men er det derfor rett at menn også skal ha det? Hvorfor jobber man ikke heller for å minske presset på kvinner, i stedet for å øke presset på menn...? Undersøkelser viser jo egentlig at det er følelsene rundt sex man egentlig vil vite mer om som ung, og ikke teknikker og stillinger. Overeksponering av avansert sex vil føre til enda mer usikkerhet. Heldigvis hadde vi ikke tilgang til all denne informasjonen på samme måten da jeg var ung... Da jeg var 14-15 hadde jeg mer enn nok med å konsentrere meg om å kline. Da var det godt at jeg slapp å bekymre meg for når jeg trengte å bruke all informasjon jeg hadde lest om munnsex, analsex og leketøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #49 Del Skrevet 19. juli 2004 Du Kevin - du kan umulig følge veldig mye med i samfunnet.. Synes du har en svært ensidig vinkling av dine innlegg, basert på en personlig erfaring. Til deg og alle dere andre vil jeg si: Samfunnet har til alle tider hatt idealer om hvordan kvinner skal se ut. Dette har ført til meget lidelse og undertrykklse for kvinner gjennom flere hundre (tusen) år. Innsnøring av føtter, de skulle jo være små og feminine må vite. Innsnøringer av livet med korsetter slik at kvinner besvimte, kvinner skulle jo ha en smal midje. Håret skulle krølles og settes opp stramt og stort. Timevis med sminke etc etc. Nyere tid: Aneroksia, bulimi og diverse vrangforestillinger angående tykk/ tynn. Menn som går modeller i kvinneklær fordi kvinner har for mye hofter. Silikon i pupper, rumpe og lepper. Menn liker jo trutmunner, sprettrumper og D cup! Nå er det jo så moderne med skjede foryngelse opreasjoner og innstramninger av skjeder, samt at kjønnslappene må for all del være små. Hvorfor? Menns idealer og drømmer om jomfuer... Kvinner har i alle år måtte tåle kommentarer som for tykk/for tynn/for små pupper/slaskefitte/hengepupper/hengerumper/horefitte etc. Joda, jeg har vært på mange fester dette kommenteres åpenlyst. Og jada, det snakkes om menns størrelser på utstyret også, men i hoevdsak av menn som skryter til hverandre eller til kvinner. Jeg har aldri hørt en kvinne si på fest at hun ønsker en mann med stort utstyr. Det kommer kanskje av at kvinner er mer fintfølende enn menn og at dette kommer til utrykk i et fora som dette og ikke åpenlyst? Jeg liker menn med store peniser. Jeg skammer meg ikke over det! Jeg kunne aldri hatt en lengre forhold med en mann som har lite ustyr. Det er min preferanse, andre har andre preferanser som eks store pupper, trang skjede, bondage, toalettsex etc. Akspeter at noen liker store peniser og aksepter det på samme måte som om noen sier at de liker å elske hardt fremfor mykt. Verre er det ikke. Eller er det truende? Jeg har aldri følt det truende at menn sier det liker store pupper og ikke små. Jeg er stolt av mine pupper likevel. Mennesker er forskjellige, noen liker store, noen liker små (pupper, peniser, kvinner, menn).... Har du egentlig lest hva jeg har skrevet? Vinklingen er selvsagt basert på en samtale jeg hadde med en bekjent, men ikke kom her og si at det er kun min egen oppfatning at det foreligger et press på samfunnet, også for gutta. Akkurat nå var det veldig mange tråder om penisfokusering, og derfor tok jeg opp akkurat det. Jeg har forsøkt å fortelle at dette er et generelt problem, og ikke bare gutta sitt, men det når tydligvis ikke frem. Jeg aner ikke hvilke fester du har vært på, men i mine kretser har vi aldri diskutert ei dame opp i ansiktet på henne. Det har i det hele tatt ikke vært så vanvittig mye seksuelt press rundt meg, og det er jeg sjeleglad for. Uansett om man er mann eller kvinne, gutt eller jente, burde man da få slippe å høre hva som er galt med kroppen sin av andre? "sorry, jeg vil ikke ha deg, du har for små pupper" "sorry, jeg klarer ikke ha et lengre forhold med en som har liten pikk" Dette er riktignok personlige preferanser som man kan ha, men hvorfor må man på død og liv fortelle disse menneskene at det er derfor det ikke fungerer?? Jeg har hørt både kvinner og menn som har fått høre dette, og blir like overrasket hver gang. Av og til er en hvit løgn det beste, synes nå jeg. Om jeg synes det er truende å høre at noen kvinner MÅ ha store peniser? Nei, heldigvis er jeg såpass fornøyd med det jeg har selv at jeg ikke bryr meg. Jeg er normalt utstyrt, og trives veldig godt med det. Jeg har ingenting i mot at noen kvinner liker større greier enn jeg kan tilby, og jeg klarer å ta det. Men hadde dette skjedd i 14-15 års alderen, kunne det ødelagt mye. Det tar tid å opparbeide en viss selvtillit og bli kjent med egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2004 #50 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg synes ærlig talt synd på de som MÅ ha et eller annet overfladisk for at et forhold skal fungere. Hvis man MÅ ha store pupper eller penis, bør man egentlig legges inn. Er det ikke utrolig synd hvis alt fungere bra, men så er puppene for små? Det må jo være et veldig bortkasta liv sånne folk har. Det er rett og slett mye i livet man går glipp av hvis man har sånne syke tanker. Hvis noen synes jeg er dømmende nå, så har dere helt rett. Folk som tenker sånn mangler noe mellom øra. Kankjse det er det tomrommet dem egentlig vil fylle med store peniser og pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #51 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg synes ærlig talt synd på de som MÅ ha et eller annet overfladisk for at et forhold skal fungere. Hvis man MÅ ha store pupper eller penis, bør man egentlig legges inn. Er det ikke utrolig synd hvis alt fungere bra, men så er puppene for små? Det må jo være et veldig bortkasta liv sånne folk har. Det er rett og slett mye i livet man går glipp av hvis man har sånne syke tanker. Hvis noen synes jeg er dømmende nå, så har dere helt rett. Folk som tenker sånn mangler noe mellom øra. Kankjse det er det tomrommet dem egentlig vil fylle med store peniser og pupper? Jeg er til dels enig med deg, men folk har ulike preferanser. Hvis ei jente sier at hun må ha en fyr med stor tiss for å tenne på han, så får hun vel det, da. Hver sin smak, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2004 #52 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg er til dels enig med deg, men folk har ulike preferanser. Hvis ei jente sier at hun må ha en fyr med stor tiss for å tenne på han, så får hun vel det, da. Hver sin smak, osv. Jeg bare fatter ikke den tankegangen der. Greit nok hva hun/han tenner på, men å kreve sånne idiotiske ting... Jeg skal innrømme at store pupper er et blikkfang for meg, men dama mi har små pupper. Det plager meg ikke i det hele tatt, syns puppene og heele dama er utrolig fint for meg fordi jeg er glad i henne . Og hvis hun så mye som nevner ordet silikon.... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #53 Del Skrevet 19. juli 2004 Det plager meg ikke i det hele tatt, syns puppene og heele dama er utrolig fint for meg fordi jeg er glad i henne . Slangen! :kysse: Du er nå søt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2004 #54 Del Skrevet 19. juli 2004 Slangen! :kysse: Du er nå søt, da. :oops: Du og Grønn himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #55 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg bare fatter ikke den tankegangen der. Greit nok hva hun/han tenner på, men å kreve sånne idiotiske ting... Jeg skal innrømme at store pupper er et blikkfang for meg, men dama mi har små pupper. Det plager meg ikke i det hele tatt, syns puppene og heele dama er utrolig fint for meg fordi jeg er glad i henne . Og hvis hun så mye som nevner ordet silikon.... :fy: Vi nærmer oss vel syv milliarder på denne kloden. Forvent at noen er mer ulik enn andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #56 Del Skrevet 19. juli 2004 Det var bare deg Rattlesnake, men jeg vet om menn som dumper pga. jenta har for små pupper, eller for diger/brei rumpe- selv om de liker henne ellers. Så da finnes det vel jenter også da, som dumper en mann for liten og tynn penis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå