AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Hvor har du vært på date? Var det vellykket/ikke vellykket? (hvorfor?) Møttes dere igjen? Hvem bestemte hvor daten skulle være? Hvordan ble dere kjent? Tips til hva man kan si/gjøre hvis samtalen stopper opp? Har ikke så mye legge til selv...Men jeg har nettopp fått med tinder og trenger noen tips hvis det plutselig blir snakk om en date Anonymous poster hash: a1d50...e0e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg lurer også! Ny på tinder selv og livredd for dating...Anonymous poster hash: 7c688...c61
Gjest tomasjj Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Når jeg datet synes jeg det var kult å dra å kjøre brett/ski sammen et par timer. Man er ute, og det er passe uformelt. Du kan jo og ta med noe i termosen som dere kan dele.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg hadde en vellykket første date med kjæresten min, han inviterte meg hjem på middag, vi hadde det utrolig koselig. Når han inviterte meg til date nr to ble jeg kjempeglad! Dette er nå ca 3 år siden og nå har vi kjøpt hus sammen. :-)Anonymous poster hash: cccdc...b1b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg hadde en vellykket første date med kjæresten min, han inviterte meg hjem på middag, vi hadde det utrolig koselig. Når han inviterte meg til date nr to ble jeg kjempeglad! Dette er nå ca 3 år siden og nå har vi kjøpt hus sammen. :-)Anonymous poster hash: cccdc...b1b Så koslig! Hvordan fungerte det å være hos han første gang? Hadde dere truffet hverandre via venner kanskje? Jeg er litt skeptisk til å møte noen hjemme hos en, siden jeg isåfall møter de for første gang slik. Anonymous poster hash: a1d50...e0e
Hypnotica Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 - Finn på noe lavterskel - gå en tur, ta en kaffe, osv. - Forbered samtaletemaer da du ikke vet om personen blir skravlete eller såpass nervøs at han/hun sier lite. Veldig lurt å ha noen spørsmål på lur, angående jobb/studier/skole/familie/hjemsted/venner/interesser osv. - Litt skummelt, men også lurt å være tydelig på hva man vil, syntes man det var hyggelig, så ta kontakt igjen for å avtale ny date/høre hva han/hun syntes om å treffes, i stedet for å sitte og vente og analysere. Evt om det passer seg slik; avtale ny date før man ender den første.
NumberSix Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Har vært på noen dater, oftest kafédate, men det synes jeg er skikkelig kleint! Man bare sitter der og prater, og slipper man opp for ting å snakke om så er det ikke så mye i omgivelsene man kan peke på og prate om heller. Har også gått tur rundt omkring i byen på en date, det var mye bedre. Da kunne vi snakke om de ulike stedene, minner man har etc. Møtte kjæresten min på nett, men ikke gjennom datingnettsted, men en annen nettside. Vi pratet en ukes tid før vi la hverandre til på facebook. Der pratet vi enda noen dager, og så inviterte jeg ham hjem på hjemmelaget pizza for å treffes. Mye mer uformelt og komfortabelt, liker ikke å sitte på kafé og bli stirret på av mange folk, da klarer jeg ikke å slappe av Middagsdaten gikk bra den, og jeg sendte ham melding samme kveld om han hadde lyst til å treffes igjen, og det hadde han. Har ikke noe til overs for den der "vente to dager før kontakt"-bullshiten. Nå har vi vært sammen ett og et halv år
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Hvor har du vært på date? Vi var på stranda sammen, før vi dro ut og spiste. Var det vellykket/ikke vellykket? (hvorfor?) Ja, selve daten var det. Vi ble riktignok ikke et par i ettertid, men det ble gode minner, jeg hadde det veldig gøy Møttes dere igjen? Ja, og vi møtes fremdeles som venner. Hvem bestemte hvor daten skulle være? Han. Hvordan ble dere kjent? Tinder. Tips til hva man kan si/gjøre hvis samtalen stopper opp? Slapp av, snakk om ting du interesserrer deg for. Om samtalen stopper opp, er kanskje ikke stemningen helt avslappet, så prøv å gjøre ting som er moro og uformelt, da trenger ikke problemet engang å dukke opp! Anonymous poster hash: 8051d...9bd
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Hvis kjemien er god går samtalen av seg selv, blir det intervjuaktig tar jeg kontrollen. Er flink med mennesker og takler de fleste. Anonymous poster hash: 09d99...32a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #10 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg kan fortelle om den mest kuleste daten jeg har hatt, vi møtte igjen over en god periode til det skar seg, men men. Han tok meg med på stranden, fikk lange pinner som vi fektet med og lekte sjørøver med, han løp etter meg og fanget meg.. Anonymous poster hash: 09d99...32a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #11 Skrevet 19. oktober 2014 Så koslig! Hvordan fungerte det å være hos han første gang? Hadde dere truffet hverandre via venner kanskje? Jeg er litt skeptisk til å møte noen hjemme hos en, siden jeg isåfall møter de for første gang slik. Anonymous poster hash: a1d50...e0e Vi møttes på arbeidsplassen, så vi hadde pratet en del før vi begynte å date. Hadde jeg aldri møtt han før, så ville jeg tatt det et offentlig sted med mye mennesker. Anonymous poster hash: cccdc...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå