AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Min kjære ble utsatt for dette i går. Sitter her og er litt oppskaket fordi jeg ikke forstår hva som får mennesker til å gjøre slikt? Kan noen forklare motivasjonen? Er det sjalusi?Anonymous poster hash: 65c0d...71b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 dyttAnonymous poster hash: 65c0d...71b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Min kjære ble utsatt for dette i går. Sitter her og er litt oppskaket fordi jeg ikke forstår hva som får mennesker til å gjøre slikt? Kan noen forklare motivasjonen? Er det sjalusi?Anonymous poster hash: 65c0d...71b Det er alkoholen som får det til å klikke for folk. Anonymous poster hash: 3cf0e...2bc
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Det er alkoholen som får det til å klikke for folk. Anonymous poster hash: 3cf0e...2bc Jeg drikker alkohol når jeg er ute. Har aldri slått noen likevel. Anonymous poster hash: 65c0d...71b
MissPierce Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Noen mennesker er ikke helt i vater Håper der går bra med din kjære. Er det en mann eller kvinne, og ble h*an angrepet av en mann eller kvinne?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Noen mennesker er ikke helt i vater Håper der går bra med din kjære. Er det en mann eller kvinne, og ble h*an angrepet av en mann eller kvinne? Mann som ble angrepet av både en mann og kvinne. Tror de prøvde å starte en slosskamp. Gikk dog ikke som de ville. Anonymous poster hash: 65c0d...71b
MissPierce Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Mann som ble angrepet av både en mann og kvinne. Tror de prøvde å starte en slosskamp. Gikk dog ikke som de ville. Anonymous poster hash: 65c0d...71b Noen er bare ute etter å krangle og sloss... Som sagt så er det en del der ute som ikke er helt i vater. Skummelt å tenke på at det er sånne folk egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå