AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Når hvitløk begynte å bli vanlig her i landet var det mange som reagerte på at man luktet dersom man hadde spist det. Nå er det lenge siden jeg har hørt noen kommentarer på hvitløklukt. Reagerer du? Sier du noe? Anonymous poster hash: d43eb...af6
Gjest Flunka Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Bryr meg ikke om det lukter hvitlök av andre. Lukter helt sikkert hvitlök av meg også, så dumt å klage på andre da 1
Sølvrosen Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Hvitløk har blitt så vanlig at neten alle går rundt å lukter hvitløk. Derfor er det ingen som merker lukta, for enten så lukter man det selv, eller så er man så vant til at alle luker hvitløk at det er lettere å legge merke til de som ikke lukter det. Det er det samme som med andre lukter, de som røyker eller bruker mye parfyme kjenner ikke at røyk å parfyme lukter like sterkt som de som ikke røyker eller bruker parfyme.
Gjest Nori Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg tror jeg er immun mot hvitløkslukt, merker aldri noe på andre. Det kan selvsagt ha en sammenheng med at jeg spiser mye hvitløk selv.
Cata Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg merker det nok, men kommenterer ikke hvordan andre mennesker lukter. Dessuten er jeg glad i hvitløk selv så det "eimer" nok av meg også innimellom.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Lukter aldri at noen spiser det lengre. Sikkert immun, i tillegg til at jeg spiser det ofte selv. Anonymous poster hash: 5db9e...ad2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Ikke tenkt over. Sikkert for at jeg spiser det selv.Anonymous poster hash: 5def5...1d4
Gjest 2JZ Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Merker kun at det er utlendinger som lukter hvitløk. Gjerne kombinert med svette. Det er vel normalt for de å bruke mye hvitløk og krydder i maten.
Kjibba Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Reagerer ikkje noko særleg på det. Et ofte kvitlauk sjølv, men unngår det om eg skal fly el. Men det har hendt eg har måtte gå av bussen og gå siste stykket for å unngå å kaste opp, fordi det har vore ein person som har lukta så ekstremt. Men det er jo ofte sånn at ein ikkje merkar det sjølv, sjølv om det luktar heilt forferdeleg.
sweg Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Merker det ikke lenger faktisk, men om jeg spiser veldig mye hvitløk, så merker jeg at svetten min lukter annerledes dagen etterpå Merker kun på personer om de har spist veldig mye chili eller annen type krydder som blir brukt i utenlandsk mat. Ellers er hvitløksånde og slikt et utdødt fenomen for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg reagerer på det innimellom. Synd at det lukter så fælt, for det smaker veldig godtAnonymous poster hash: 8ed9c...ece
Christiania_Oslo Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 Kan merke det hvis noen lukter hvitløk, men jeg spiser mye hvitløk selv så det lukter nok av og til av meg og:)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #13 Skrevet 20. oktober 2014 Du mener generelt alle første generasjons innvandrere? Stinker noe helt jævlig Anonymous poster hash: 04589...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå