Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en nettflørt litt over en måneds tid. Vi snakket sammen daglig i timevis den første måneden. Truffet hverandre en del ganger. Aldri intim ut over klemming når vi møtes. Var lenge usikker på om det manglet noe, men hadde samtidtig lyst til å snakke med og treffe han. Kjenner etterhvert at jeg føler noe mer. Samtidig har han nesten sluttet å ta kontakt. Jeg blir selvsagt stressa, og spør om noe er forandret. Neida, han synes fortsatt jeg er et kupp. Men fortsetter å nærmest ikke ta kontakt, selv om han vet at jeg er frustrert og forvirret. WTF? Jeg blir helt skrudd i hodet av dette. Er det en lost case?

Anonymous poster hash: 507ce...0d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men sånn ble min også... endte med at jeg mistet interessen

Anonymous poster hash: f8c33...b98
Gjest tomasjj
Skrevet

Vanskelig å si.

På tide å bli litt intim og vise at det er mer en vennskap?

Skrevet

På tide å bli litt intim og vise at det er mer en vennskap?

Enig i det. Men jeg blir jo redd for å ta initiativ til noe, når han er så "bakpå"…

Gjest tomasjj
Skrevet

Enig i det. Men jeg blir jo redd for å ta initiativ til noe, når han er så "bakpå"…

Det er ikke lett dette. Kanskje han også er usikker på om du liker han siden det ikke skjedde noe?

Men gjør eller sier du du noe, så får du jo vite om det er noe mellom dere. Det er jo ingen informasjonen om at du liker noen er så viktig for som....den du liker!

Når det gjelder intimitet, så er det greit om Dama gjør seg tilgjengelig for mannen, så er det opp til han å ta initiativ til å kysse. Det synes vel noen gammeldagse, som meg.

F.eks: Du kan jo ta han i hånden først, og får du lov å holde han i hånda, så skal det være greit med kyss. Så når dere har gått litt og det virker å være hyggelig stemning så kan du jo stoppe, snu deg imot han, se han i øynene, stå ganske nært og smile forsiktig men ikke si noe. Hvis han ikke kysser deg da når det går noen sekunder, og er tilbakeholden eller trekker seg bort så tror jeg han enten er veldig usikker på seg selv eller uvant med jenter. Da har han i hvert fall fått en gylden anledning.

Skrevet

Hehe, likestillingen kommer og biter deg i ræva?

Uffda, kjedelig når menn er blitt så feminisert at de ikke gidder å jakte damene lengre.

Uffda, damene må virkelig legge seg litt i selen for å få til noe?

Sett slikt, det går da ikke an. Likestilling er jo best når det gagner kvinnene...sånn som opprykk på jobben, sjefstillinger, og slikt.

Bortsett fra det skulle man ønske likestillingen dit peppern gror, eller?

Nei, jenta mi, velkommen til ditt nye liv, fremprovosert av rødstrømpene med statsfeminisme som ledetråd.

Deal with it, eller protester vilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...