AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Trenger en ny klesstil. Er vanligvis veldig uvøren av meg og eier ikke klessmak, har jeg fått høre. Leter etter inspirasjon og lurer derfor på hva dere jenter liker å se på gutter i form av klesstil o.l. Er bildekrav i denne tråden og på forhånd takk. Anonymous poster hash: a27b9...bdd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Når de er ute i byen eller når de er "på byen", altså på utesteder? Hvis det er sistnevnte må vi vite litt om hva slags steder du drar ut. Anonymous poster hash: 7b3f7...3ad
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 IDIOT DET ER BILDEKRAV!!!! Uansett så tenker jeg mer på casual og sånt. Er ikke helt kommet inn i dress og slips gamet. Anonymous poster hash: a27b9...bdd
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Trang bukse og rutete skjorte ser ut til å være på moten fremdeles av en aller annen syk grunn.
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 skinny jeans,t-skjorte,converse gjerne uten sokker
Fashionistaen Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 IDIOT DET ER BILDEKRAV!!!! Uansett så tenker jeg mer på casual og sånt. Er ikke helt kommet inn i dress og slips gamet. *snip* Anonymous poster hash: a27b9...bdd Du kan ikke forvente at folk skal gi deg bilder når de kaller dem for idioter.... Det antrekket der er bare så feil på alle mulige måter. Hvite sneakers og hvitt belte, hallo år 2000 hip hop niggaz og til dressbukse+ utvasket pique. Uansett. Du kommer milevis lenger med noen rene pene bukser med en skjorte over uten rare fargekomboer eller masse logoflash Du trenger ikke å finne opp kruttet hver gang Jeg liker personlig veldig godt en slik type stil som disse mennene har, men når du sier at du ikke er så glad i at det er for pyntet, er kanskje ikke det så relevant? http://filippocirulli.tumblr.com/ http://www.fivepointfox.com/
Gjest Sabrina Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Med fashion så er alt subjektivt - faktisk! Så klessmaken kan være trendy og trashy på en og samme gang. Jeg tenker så lenge klær får en til å se flatterende ut i forhold til fasong, så må folk kunne gå med det de ønsker. Hvordan bruker du å kle deg til vanlig? Hva med noe sånt som dette: Casual nok?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Drit i hva andre måtte mene, og kle deg i klær du føler deg vel i. Anonymous poster hash: 0ff7d...2bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå