AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Bestilte et kostyme fra Kina som jeg betalte 144,- KR for og frakten kom på 144,- KR, varen ble sendt med DHL Express. I dag fikk jeg en svimlende regning på 442,- KR, hvor mva og tollavgift kom på 312,- og de resterende 130,- er et utleggsgebyr fra DHL. Som oppført statistisk verdi har de skrevet 916,- NOK. Er det ikke helt riv ruskende feil at jeg skal betale de 312,- KR ekstra for en vare som i utgangspunktet kostet meg 144,- og er under tollgrensen? Hva skjer? Hva gjør jeg? Hilsen 1stk fattig student som var på jakt etter billig kostyme. Anonymous poster hash: 44e8d...758
Lulilelu Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) De følger det som sender har oppført på pakken. Men du har vel kvittering på mail? Da tar du kontakt med noen i DHL og videresender de mailen med kvitteringen Endret 19. oktober 2014 av Lulilelu
According To Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) De følger det som sender har oppført på pakken. Men du har vel kvittering på mail? Da tar du kontakt med noen i DHL og videresender de mailen med kvitteringen Jeg ville sendt kvitteringen ja :-) Endret 19. oktober 2014 av According To
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå