Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et ganske kjedelig problem, nemlig at jeg røyter vilt mye. Ligger hår etter meg OVERALT.. Har en mor som røyter nokså mye også.. Noen råd? Redd jeg blir skallet snart.. Er ikke en periode, vart i flere år uten stopp.

Anonymous poster hash: 57d92...eb6

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Det er heldigvis ikke så mye som man tror :)

Børst håret godt hver dag så minsker det røytingen over alt

Skrevet

Det er ganske mye. Samboern min klager på det, svigermor klager, tilogmed min mor klager. Børster jeg håret kommer det sinnsykt mye hår på børsten. Hørt man normalt mister 100 hårstrå hver dag, men må være mer enn dette. Kan ikke dra på besøk til noen uten at det ligger igjen hår etter meg..

Ts

Skrevet

Går du på noen medisiner, har evt sluttet på noen medisiner, eller har en endret livssituasjon som innebærer f.eks mye stress? Det kan være grunnen.

Skrevet

Stresser nok en del, men dette har vart ihvertfall siden jeg var 14 års alderen. Dvs 6-7 år. Studerer også, men tror ikke det er det alene (stress) fordi det har pågått over flere år..

Skrevet

Stresser nok en del, men dette har vart ihvertfall siden jeg var 14 års alderen. Dvs 6-7 år. Studerer også, men tror ikke det er det alene (stress) fordi det har pågått over flere år..

Jeg vil faktisk tro det er stresset..

Skrevet

b-vitamin skal hjelpe :)

Husk at det er vanlig at man røyter litt ekstra på denne tiden av året

Skrevet

Det er ganske mye. Samboern min klager på det, svigermor klager, tilogmed min mor klager. Børster jeg håret kommer det sinnsykt mye hår på børsten. Hørt man normalt mister 100 hårstrå hver dag, men må være mer enn dette. Kan ikke dra på besøk til noen uten at det ligger igjen hår etter meg..

Ts

Jeg vil tro dette kommer veldig ann på tykkelse på hår. Selv røyter jeg også ekstremt mye og var bekymret pga dette. Jeg spurte frisøren og hun sa jeg mest sannsynlig røytet mer enn 100 hårstrå om dagen siden jeg har så tykt hår. Hvis dette også gjelder for deg kan det jo være samme grunn.

Skrevet

Det du bør legge merke til, er om selve volumet hår forandres drastisk, og du mister masse, masse hår, og i flekker. Det høres noenlunde normalt ut, spesielt siden det har alltid vært slik. Har du vært hos lege?

Skrevet

Kan være stress. Har hatt det slik i perioder hvor jeg har opplevd mye psykisk stress og press. Men ikke i flere år altså. Har også tykt hår. Ble ikke slik at det var flekker på hodet uten hår eller noe, men var også hår etter meg overalt slik som deg. Hjalp å stresse ned.

Anonymous poster hash: 7c1b5...e95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...