HanneB Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Til dere som er gift allerede.... Hva gjør dere med gaver dere skal bytte men ikke vet hvor er kjøpt? Kan jo ikke ringe til de vi fikk gaven av heller????? Har fått noen små sufleformer som heter Fusion som vi ikke har bruk for, men gjerne vil bytte i noe annet...
Gjest MrsL Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Vi visste heldigvis hvilke butikker som hadde de tingene vi ønsket å bytte. Var ikke så mye vi byttet heller (2 middagstallerkner i V&B og en vinkaraffel i Rosendahl). Hva med å søke etter Fusion i Google eller noe og se om det kommer opp butikker som forhandler dette merket?
helenaa Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Søk på internett eller ring til de butikkene som kan være mulige. Eller du kan gå fra butikk til butikk (faren er at du kommer til å shoppe mer en du får byttet :-) )
Grooo Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 Vi gikk fra butikk til butikk med ett par ting, og spurte slekt og venner som var innom (men som ikke hadde noe med de vi hadde fått gaven av...) Fant ut av det meste til slutt.
Murf Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Noe byttet vi, for det fikk vi dobbelt av. Og noe visste vi at vi ikke kom til å bruke (feks skalldyrgafler, mannen HATER sjømat), så da er det bedre å bytte enn å støve ned i skuffer og skap. glassmagasinet og tilbords tok alt, selv uten kvittering, hvis de hadde det i sitt sortiment. Skal bytte inn i servise, men det hadde de ikke på lager før i august. Pyttsann, skal ikke ha noen store middagsselskaper før det! Det vanskeligste var å motivere husbonden til å være med. Men kjedelige jobber er ikke automatisk mine. Vi satt igjen med de to styggeste gavene,(JA, jeg er takknemlig for at de tenkte på oss, så vi kommer aldri til å si noe slemt til dem om gavene) men sånn er vel livet? m
Damien* Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Vi måtte bytte en del,og d gikk bra.eg hadde til og med mummi-kopper som hadde blitt kjøpt fra finland og vi fikk bytte dem i kitch`n uten problermer.
Gjest Tex Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Vi byttet inn gaver for mange tusen kroner. Det aller meste var kjøpt på Glasmagasinet, men vi fikk bl a noen kaffekopper og mokkakopper i serie som visstnok var knalldyre og flotte, men som overhodet ikke ville blitt brukt her i huset da ingen av oss kan fordra kaffe, så vi ringte rundt til diverse butikker og fikk byttet det inn.... Litt av problemet for oss var at vi satt igjen med gavekort på Glasmagasinet og Til Bords på mange tusen kroner, etter at vi hadde byttet til oss alt vi ville ha..... Kjedelig at Glasmagasinet ikke oppdaterte listen vår, hun som jobbet der mente at alle gjestene våre måtte ha handlet på samme dag..... Neste gang jeg skal i bryllup skal jeg uten tvil gi gavesjekk, så sparer man tid og energi både for brudepar og en selv.....
jea Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 vi har byttet noen gaver vi også,tok med gavene i butikker og spurte om de var kjøpt der osv.ellers har jeg spurte familie om hvor de tror de har kjøpt gavene,men jeg tenkte også etter hvor de som ga gaver bor,noen bor i ålesund og der er det jo begrensa med butikker.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå