AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Om de treffer den rette dama får de jo fri tilgang til sex, en å dele opplevelser, gleder og sorger med. De fleste ligger vel ikke rundt og bytter sexpartner hver helg uansett (dersom det å fritt kunne ligge med forskjellige damer er målet)? Anonymous poster hash: 68e2a...73d 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Det er jo mange i den alderen som er i forhold, så det stemmer jo ikke helt. Den andre delen vil kanksje ikke, eller får det ikke til. En del gutter i 20årene er dessuten så umodne at de ennå ikke har skjønt hvordan de skal behande damer. Anonymous poster hash: 97d28...e51 4
Gjest Vevila Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Føler veldig mange menn i 20 årene vil være i forhold? Hvor møter du disse?
Marie90 Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Min erfaring er at mange av de mer attraktive mennene ikke vil ha forhold i 20årene, evt. kun kortere flinger. Det er flere grunner til det. - For de som har ambisjoner er 20årene de viktigste årene å bygge seg opp noe. Skal du ha noe ut av livet, er studiene krevende, mye ekstrajobbing og man har rett og slett ikke energi til å "vedlikeholde" et forhold i denne perioden (for ikke å snakke om at datingen for en manns part ofte koster litt mer). I tillegg vil man i disse årene reise mye og kanskje studere/jobbe ute, og da er forhold uaktuelt. - Sjansene er minste like gode, om ikke bedre, for å treffe en kone i tredveårene. De fleste jenter er åpne for å date menn noen år eldre, og når han er 35 er han mer erfaren, selvsikker og etablert men fortsatt fysisk attraktiv. En kamerat av meg sa at de fleste menn han kjenner som har ambisjoner har draget på langt mer attraktive jenter som 35åringer enn da de var 25. For mange er det ikke noe poeng med monogami og å knytte seg til en person med mindre man ser vedkommende som en potensiell ektefelle. Det er jeg for så vidt enig i og jeg tenker likedan med menn. Det er ikke vits i å gi opp friheten sin for et forhold som er midlertidig og kanskje likevel legger begrensninger på en. Det er likevel nok av menn som er åpne for forhold i tyveårene. Endret 18. oktober 2014 av Marie90 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 Min erfaring er at mange av de mer attraktive mennene ikke vil ha forhold i 20årene, evt. kun kortere flinger. Det er flere grunner til det. - For de som har ambisjoner er 20årene de viktigste årene å bygge seg opp noe. Skal du ha noe ut av livet, er studiene krevende, mye ekstrajobbing og man har rett og slett ikke energi til å "vedlikeholde" et forhold i denne perioden (for ikke å snakke om at datingen for en manns part ofte koster litt mer). I tillegg vil man i disse årene reise mye og kanskje studere/jobbe ute, og da er forhold uaktuelt. - Sjansene er minste like gode, om ikke bedre, for å treffe en kone i tredveårene. De fleste jenter er åpne for å date menn noen år eldre, og når han er 35 er han mer erfaren, selvsikker og etablert men fortsatt fysisk attraktiv. En kamerat av meg sa at de fleste menn han kjenner som har ambisjoner har draget på langt mer attraktive jenter som 35åringer enn da de var 25. For mange er det ikke noe poeng med monogami og å knytte seg til en person med mindre man ser vedkommende som en potensiell ektefelle. Det er jeg for så vidt enig i og jeg tenker likedan med menn. Det er ikke vits i å gi opp friheten sin for et forhold som er midlertidig og kanskje likevel legger begrensninger på en. Det er likevel nok av menn som er åpne for forhold i tyveårene. Ekstrajobbing? Mener du å jobbe ved siden av studiene for å få det til å gå rundt? Disse 35 åringene som har mer draget på attraktive jenter, hvordan har de samme omgangskrets med f.eks 20 år gamle jenter når de kanskje har gode karrierer osv? Det er vel vanlig å møte sin "livspartner" på studier eller jobb, og med en toppstilling så krysser man vel ikke så ofte sti med noen rett ut av vgs Anonymous poster hash: ed502...806
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #6 Skrevet 18. oktober 2014 Ekstrajobbing? Mener du å jobbe ved siden av studiene for å få det til å gå rundt? Disse 35 åringene som har mer draget på attraktive jenter, hvordan har de samme omgangskrets med f.eks 20 år gamle jenter når de kanskje har gode karrierer osv? Det er vel vanlig å møte sin "livspartner" på studier eller jobb, og med en toppstilling så krysser man vel ikke så ofte sti med noen rett ut av vgsAnonymous poster hash: ed502...806 Det var vel ingen som hevder at disse attraktive jentene skulle være 20 år gamle? Kanskje de er 28? Kanskje 30? Anonymous poster hash: b24e1...c48
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 De aller fleste menn vil bare tømme tissen sin mest mulig, og ha VM i sexpartnere. Såh.. ja. Og de som er i forhold er uansett utro før eller senere. Anonymous poster hash: b336d...a0c
Summers Skrevet 18. oktober 2014 #8 Skrevet 18. oktober 2014 Om de treffer den rette dama får de jo fri tilgang til sex, en å dele opplevelser, gleder og sorger med. De fleste ligger vel ikke rundt og bytter sexpartner hver helg uansett (dersom det å fritt kunne ligge med forskjellige damer er målet)? Anonymous poster hash: 68e2a...73d Man ligger ikke med ny dame hver helg fordi man ikke klarer ikke fordi man ikke vil. I tillegg er det nok like mye kvinner som er for lite kresne på hvem de vil være kjæreste med. Tar til takke med svært mye rart, mens menn faktisk vil ha en man faktisk ønsker å tilbringe tid med.
Marie90 Skrevet 18. oktober 2014 #9 Skrevet 18. oktober 2014 Ekstrajobbing? Mener du å jobbe ved siden av studiene for å få det til å gå rundt? Disse 35 åringene som har mer draget på attraktive jenter, hvordan har de samme omgangskrets med f.eks 20 år gamle jenter når de kanskje har gode karrierer osv? Det er vel vanlig å møte sin "livspartner" på studier eller jobb, og med en toppstilling så krysser man vel ikke så ofte sti med noen rett ut av vgs Anonymous poster hash: ed502...806 Med jobb mener jeg internships og arbeidserfaring og alt som kreves for å komme inn i de rette bransjene. Jeg snakker ikke om jenter på "rett ut av vgs", men jenter i midten av og slutten av tyveårene. Folk treffer hverandre på andre måter enn jobb/studier, oftest mellom felles bekjente. Når jeg f.eks. er invitert i middagsselskap via en venninne er det en kamerat av henne noen år eldre som holder middag med en rekke kolleger, på alt fra 27 til 37. Når man er omkring midten av tyveårene viskes aldersgrensene mer ut og man sosialiserer med flere. 1
Gjest Nordavind Skrevet 18. oktober 2014 #10 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg er i midten av 30åra og vil fremdeles ikke ha forhold😉 ser ikke for meg at jeg er klar for sånt før jeg har passert 40
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #11 Skrevet 18. oktober 2014 Den andelen guttene som jentene vil ha har som regel et bra utvalg av damer å velge i, og trenger ikke å bli sammen noen for å ha fri tilgang til sex. De guttene (flertallet) som ikke er i denne kategorien vil mer enn gjerne bli sammen med noen, men disse er selvsagt ikke jentene interessert i. Anonymous poster hash: 9b825...6d1 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #12 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg er i midten av 30åra og vil fremdeles ikke ha forhold ser ikke for meg at jeg er klar for sånt før jeg har passert 40 Og der har vi grunnen til at mange menn ender opp barnløse, det er fordi de ikke vil ha noe forhold før de er for gamle. Anonymous poster hash: 0f87c...c70 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #13 Skrevet 18. oktober 2014 Den andelen guttene som jentene vil ha har som regel et bra utvalg av damer å velge i, og trenger ikke å bli sammen noen for å ha fri tilgang til sex. De guttene (flertallet) som ikke er i denne kategorien vil mer enn gjerne bli sammen med noen, men disse er selvsagt ikke jentene interessert i. Anonymous poster hash: 9b825...6d1 Ut i fra dette så er det ingen menn som er i forhold da. Enten er de i følge deg kjekke og trenger derfor ikke å være i noe forhold fordi de har fri tilgang til sex eller så er de ikke attraktive nok, og er derfor ikke i et forhold... Hva med de som faktisk er i et forhold da? Hvilke menn er det, mener du? (forøvrig tror jeg ikke det er så lett å få med seg ei dame hjem fra byen til enhver tid for noen, det blir jo i hvert fall kun i helgene, mens når man har kjæreste kan man ofte ha sex hver dag om man vil :D) Anonymous poster hash: 68e2a...73d 1
Gjest Nordavind Skrevet 18. oktober 2014 #14 Skrevet 18. oktober 2014 Og der har vi grunnen til at mange menn ender opp barnløse, det er fordi de ikke vil ha noe forhold før de er for gamle. Anonymous poster hash: 0f87c...c70 Hvorfor er jeg dømt til å forbli barnløs hvis jeg er i forhold med noen etter at jeg har passert 40?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #15 Skrevet 18. oktober 2014 Hvorfor er jeg dømt til å forbli barnløs hvis jeg er i forhold med noen etter at jeg har passert 40? Fordi kvinnene som er i 30 årene og ønsker seg barn ikke er interessert i en mann som er godt oppe i 40 årene. Anonymous poster hash: 68e2a...73d 3
Gjest Nordavind Skrevet 18. oktober 2014 #16 Skrevet 18. oktober 2014 Fordi kvinnene som er i 30 årene og ønsker seg barn ikke er interessert i en mann som er godt oppe i 40 årene. Anonymous poster hash: 68e2a...73d I de fleste tilfeller stemmer det nok. Men ikke i mitt tilfelle
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #17 Skrevet 18. oktober 2014 Hvorfor er jeg dømt til å forbli barnløs hvis jeg er i forhold med noen etter at jeg har passert 40? Fordi -Hvordan skal du finne ei dame i fruktbar alder som ikke har nok barn fra før og som gidder å få barn med en 40-årig mann? -Når du er så gammel kommer ungene dine til å synes du er en lame teit bestefar uten sosiale antenner. Tenk når ungen blir 20 og du er 60 år! Tipper du kommer til å få tidenes tenårings-opprør fra barnet. -gamle menn er latere enn unge og spreke menn. -gamle folk får sykdommer, og barnet burde heller ha en ung far, og ikke en gammel far med gikt eller kreft. Anonymous poster hash: 0f87c...c70 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #18 Skrevet 18. oktober 2014 Fordi jeg ikke er forholdsmenneske, eller ønsker noen form for romantisk intimitet i det hele tatt. Det inkluderer kortvarige flings, sex og langvarige forhold. Been there, done that og det var i det hele tatt ikke noe å rope hurra for. Anonymous poster hash: 9ac6c...913
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #19 Skrevet 18. oktober 2014 Min erfaring er at mange av de mer attraktive mennene ikke vil ha forhold i 20årene, evt. kun kortere flinger. Det er flere grunner til det. - For de som har ambisjoner er 20årene de viktigste årene å bygge seg opp noe. Skal du ha noe ut av livet, er studiene krevende, mye ekstrajobbing og man har rett og slett ikke energi til å "vedlikeholde" et forhold i denne perioden (for ikke å snakke om at datingen for en manns part ofte koster litt mer). I tillegg vil man i disse årene reise mye og kanskje studere/jobbe ute, og da er forhold uaktuelt. - Sjansene er minste like gode, om ikke bedre, for å treffe en kone i tredveårene. De fleste jenter er åpne for å date menn noen år eldre, og når han er 35 er han mer erfaren, selvsikker og etablert men fortsatt fysisk attraktiv. En kamerat av meg sa at de fleste menn han kjenner som har ambisjoner har draget på langt mer attraktive jenter som 35åringer enn da de var 25. For mange er det ikke noe poeng med monogami og å knytte seg til en person med mindre man ser vedkommende som en potensiell ektefelle. Det er jeg for så vidt enig i og jeg tenker likedan med menn. Det er ikke vits i å gi opp friheten sin for et forhold som er midlertidig og kanskje likevel legger begrensninger på en. Det er likevel nok av menn som er åpne for forhold i tyveårene. Tror du tar feil dessverre. Kan være at disse attraktive mennene bare ikke vil ha et forhold med deg. Mange attraktive menn i 20-årene er i forhold. Anonymous poster hash: 03ec1...78b 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #20 Skrevet 18. oktober 2014 Fordi -Hvordan skal du finne ei dame i fruktbar alder som ikke har nok barn fra før og som gidder å få barn med en 40-årig mann? -Når du er så gammel kommer ungene dine til å synes du er en lame teit bestefar uten sosiale antenner. Tenk når ungen blir 20 og du er 60 år! Tipper du kommer til å få tidenes tenårings-opprør fra barnet. -gamle menn er latere enn unge og spreke menn. -gamle folk får sykdommer, og barnet burde heller ha en ung far, og ikke en gammel far med gikt eller kreft. Anonymous poster hash: 0f87c...c70 Ja, dette er jo typisk moderne kvinners rasshøltendenser. I andre tråder kan man lese om 40 årige kvinner som ønsker barn og alle er helt med på notene der uten å dømme. Du kan heller dra hodet ut av ræva og forstå at heller ikke alle menn er "gamle" som 40-åringer, gitt at man holder seg i form og spiser sunt. Anonymous poster hash: 9ac6c...913 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå