AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Hva er vanlig? Møter menn med tanke på å få meg en kjæreste etterhvert hvis alt klaffer.. I går møtte jeg en der vi snakker om alt veldig bra, vi sov derimot i samme seng med alle klærne på/ bare holdt litt rundt hverandre. Om morningen stod jeg bare opp og takket for meg, han ba meg ikke bli-men fikk en melding om at han ville ha laget frokost til meg. Snakket også en del i dag, men jeg skjønner nada her. Når jeg var på vei hjem fikk jeg en melding av en annen hyggelig fyr som jeg skal møte, vi skal drikke kaffe? jeg liker egentlig ikke kaffe, men det er jo forslaget. Attpåtil er den en tredje jeg skal treffe, han er bare i overkant høflig og snill hele tiden. Litt på kanten kjedelig, må ha litt motstand. Dere som dater, hva er vanlig? Fortell meg om hvordan menn er, tenker og fungerer i slike settinger. Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Først og fremst tenker vi at vi dumper dama umiddelbart dersom hun driver og holder på sånn som du gjør. Anonymous poster hash: 9916a...c66 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Først og fremst tenker vi at vi dumper dama umiddelbart dersom hun driver og holder på sånn som du gjør. Anonymous poster hash: 9916a...c66 Hva? er det ikke vanlig å date ulike type menn i starten? Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Driver du med nettdating? Jeg ser ikke hvorfor du avtaler date med en du oppfatter som kjedelig. Anonymous poster hash: 73efa...549 4
Tibbie Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 Hva? er det ikke vanlig å date ulike type menn i starten? Anonymous poster hash: 76a05...0ee Jo, det er vanlig. Kanskje ikke om man "holder på" med en, men jeg nekter ikke meg selv å dra på date med Bjørn kun fordi jeg allerede har vært på en date med Sivert.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #6 Skrevet 18. oktober 2014 Driver du med nettdating? Jeg ser ikke hvorfor du avtaler date med en du oppfatter som kjedelig. Anonymous poster hash: 73efa...549 Ikke direkte kjedelig..vel, er åpen for å treffe ulike type menn, gi folk en sjangse etter mange år der jeg ikke en gang har sett på menn.. trodde det var helt vanlig å treffe flere i en første dating greie, han jeg møtte i går har jeg jo snakket med en mnds tid pluss mye telefon, er jo ikke slik jeg bare gjør på impuls. Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 Ikke direkte kjedelig..vel, er åpen for å treffe ulike type menn, gi folk en sjangse etter mange år der jeg ikke en gang har sett på menn.. trodde det var helt vanlig å treffe flere i en første dating greie, han jeg møtte i går har jeg jo snakket med en mnds tid pluss mye telefon, er jo ikke slik jeg bare gjør på impuls. Anonymous poster hash: 76a05...0ee Men hvordan kom du i kontakt med han?? Anonymous poster hash: f1f01...be4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #8 Skrevet 18. oktober 2014 Jo, det er vanlig. Kanskje ikke om man "holder på" med en, men jeg nekter ikke meg selv å dra på date med Bjørn kun fordi jeg allerede har vært på en date med Sivert. Nettopp, jeg holder ikke på med en- hvis det blir slik er det en annen sak Anonymous poster hash: 76a05...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #9 Skrevet 18. oktober 2014 Men møter du folk på sukker eller er det kollegaer eller bekjente? Anonymous poster hash: d88ae...0c6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #10 Skrevet 18. oktober 2014 Men hvordan kom du i kontakt med han?? Anonymous poster hash: f1f01...be4 Møteplassen Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #11 Skrevet 18. oktober 2014 Men møter du folk på sukker eller er det kollegaer eller bekjente? Anonymous poster hash: d88ae...0c6 Registrerte meg på møteplassen Anonymous poster hash: 76a05...0ee
Gjest brutal_mann Skrevet 18. oktober 2014 #12 Skrevet 18. oktober 2014 Hvis du ennå ikke har fått penisbilde av noen av dem så er de ikke interessert. 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #13 Skrevet 18. oktober 2014 Møteplassen Anonymous poster hash: 76a05...0ee Ok, og hva med de andre du dater? Er det også nettdating? Du får jo velge selv men jeg syns det bare blir stress å møte flere enn en. Og hvis du syns han ene er kjedelig er det bare å ditche han. Anonymous poster hash: f1f01...be4 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #14 Skrevet 18. oktober 2014 Hvis du ennå ikke har fått penisbilde av noen av dem så er de ikke interessert. Jo, det er de i aller høyeste grad, er ikke måte på hvor mye heller. Cluet er at jeg aldri får avslag. Leter etter ekte kjærlighet, men også jeg har behov for å beskytte meg selv. Anonymous poster hash: 76a05...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #15 Skrevet 18. oktober 2014 Ok, og hva med de andre du dater? Er det også nettdating? Du får jo velge selv men jeg syns det bare blir stress å møte flere enn en. Og hvis du syns han ene er kjedelig er det bare å ditche han. Anonymous poster hash: f1f01...be4 Ikke sant? hvorfor mener de at menn skal dumpe meg fordi jeg velger å treffe flere aktuelle menn ( første gang) betyr ikke det at jeg kysser alle og en hver. Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #16 Skrevet 18. oktober 2014 Ikke direkte kjedelig..vel, er åpen for å treffe ulike type menn, gi folk en sjangse etter mange år der jeg ikke en gang har sett på menn.. trodde det var helt vanlig å treffe flere i en første dating greie, han jeg møtte i går har jeg jo snakket med en mnds tid pluss mye telefon, er jo ikke slik jeg bare gjør på impuls. Anonymous poster hash: 76a05...0ee Det er ingenting galt i å uforpliktende treffe flere for dates. Men jeg synes det er lite poeng i å treffe mange du ikke åpenbart er interessert i. Du kan jo ikke kompensere for mangel på dates med plutselig mange på en gang. Velg menn du er genuint interessert i, og ikke kast bort egen eller hans tid på resten. Du risikerer uansett å bli demotivert av mange feilslåtte dates. Anonymous poster hash: 73efa...549
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #17 Skrevet 18. oktober 2014 Det er ingenting galt i å uforpliktende treffe flere for dates. Men jeg synes det er lite poeng i å treffe mange du ikke åpenbart er interessert i. Du kan jo ikke kompensere for mangel på dates med plutselig mange på en gang. Velg menn du er genuint interessert i, og ikke kast bort egen eller hans tid på resten. Du risikerer uansett å bli demotivert av mange feilslåtte dates. Anonymous poster hash: 73efa...549 Joda, men vet jo aldri med det før jeg treffer en i virkelig liv.. Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #18 Skrevet 18. oktober 2014 Det er vel slik at de treffer deg også for selskap ikke sant? det må vel ikke være en undertone i det? skal treffe en til uken og tolker det bare dithen at det kun er vennskapelig Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #19 Skrevet 18. oktober 2014 Først og fremst tenker vi at vi dumper dama umiddelbart dersom hun driver og holder på sånn som du gjør. Anonymous poster hash: 9916a...c66 Hårsåre menn. Mener jeg skal bruke dobbelt så lang tid på å ev finne en. Anonymous poster hash: 76a05...0ee
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #20 Skrevet 19. oktober 2014 Hva er vanlig? Møter menn med tanke på å få meg en kjæreste etterhvert hvis alt klaffer.. I går møtte jeg en der vi snakker om alt veldig bra, vi sov derimot i samme seng med alle klærne på/ bare holdt litt rundt hverandre. Om morningen stod jeg bare opp og takket for meg, han ba meg ikke bli-men fikk en melding om at han ville ha laget frokost til meg. Snakket også en del i dag, men jeg skjønner nada her. Når jeg var på vei hjem fikk jeg en melding av en annen hyggelig fyr som jeg skal møte, vi skal drikke kaffe? jeg liker egentlig ikke kaffe, men det er jo forslaget. Attpåtil er den en tredje jeg skal treffe, han er bare i overkant høflig og snill hele tiden. Litt på kanten kjedelig, må ha litt motstand. Dere som dater, hva er vanlig? Fortell meg om hvordan menn er, tenker og fungerer i slike settinger. Anonymous poster hash: 76a05...0ee Haha veldig ærlig skrevet faktisk... Jeg er mann og skal si det som det er .. Det mangler på initiativ fra hans side for å overbevise deg om at det er greit å droppe "klærene" når dere først har kommet så langt ..og du savner det tydeligvis også som du gir uttrykk for. han "pusher" ikke og sier seg enig i hva du sier du ønsker så altfor lett, selv om det ikke er det du føler. Uansett hvor god kjemi jeg har funnet med ei jente så er jeg aldri interessert i et tlf nr før evt etter en har knullet. Det er poengløst, hva skal jeg gjøre liksom ringe henne dagen etter å spørre om hun føler det samme som hun gjorde dagen før kl 01:45 ? Anonymous poster hash: ac3a8...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå