Miss-X Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Heisann. Har ganske frizzy hår til tross for at jeg bare vasker det hver 3 dag, bruker jevnlig hårkur, leave in balsam osv. Føner det aldri og bruker rettetang kun 3-4 ganger i året. Problemet dukket opp for ca 3 år siden. Har ikke hatt frizzy hår før det. En annen ting er at jeg har hatt nesten helt stritt hår frem til samme alder ( er 24 år nå ), etter det har det blitt mer og mer bølger / fall i det. Hvis jeg napper ut et hårstrå og ser på det er det ruglete noen steder. Noen hårstrå verre enn andre. Håret er mest frizzy og ruglete når det er nyvasket og etter det blir det glattere for hver dag jeg ikke vasker det. Spørsmålet er: Er det normalt å ha ruglete hårstrå? Kan det ha noen sammenheng med bølgene i håret?
Gjest Ethereal Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Det er sikkert hårstrukturen din... Men bruker ikke du ganske mye proteinprodukter til håret ditt? Joico K-Pak er protein pur, så muligens kunne det hjelpe på med litt fuktighet, en hvilken som helst hårkur av den billigere typen funker faktisk bra. Proteiner styrker håret, men kan tørke det ut, og da kan håret bli "frizzy". Nicky Clarke har forresten en OK kur til OK pris. Tror den koster 89,-
Miss-X Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2004 Brukte Redken All Soft en periode, men kan ikke si at jeg merket så mye forskjell egentlig.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #4 Skrevet 16. juli 2004 Jeg har også brukt all soft,men så prøvde jeg smooth down av Redken og det roet det bedre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå