auau Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg og en jeg var på første date med er begge enig om at vi synes det ble litt rart, fordi vi rota veldig mye! Noe som bare skjedde fordi vi hadde bygget opp så mye spenning oss i mellom! Vi vil møte hverandre igjen, men er det teit og be om en ny "første" date ? At vi legger det som skjedde på is og heller prøver igjen ? Vi hadde begge det utrolig koselig og vi snakket løst og ledig! Er bare at begge 2 har opplevd at å rote/ha sex med en gang ødlegger for noe senere.. Hva tror dere?
Pawn Hearts Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Så det gikk bra første gang, og nå vil du bare slå en strek over det og late som om neste date er den første? Det synes jeg er en merkelig tanke. Dere kan uansett ikke forandre fortiden, og denne delen av fortiden er vel ikke noe dere har behov for å forandre på heller. Jeg foreslår at dere heller møtes igjen og prøver å fortsette å ha det hyggelig og prate løst og ledig med hverandre. At dere har dårlig erfaring med å rote for mye på første møte, behøver ikke å bety at det er feil denne gangen. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 At dere skal skite i tidligere erfaringer og ha dere. Det er jo DET dere begge innerst inne vil.
Gjest Nordavind Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Hva er egentlig galt med å rote på første date?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Ja. Det er teit. Anonymous poster hash: feb0c...788
-Fiona- Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Har dere en sånn Men in Black penn da? Hvis ikke er det jo i grunn fysisk umulig. Dere har hatt første date, og å bli enige om at den utgår til fordel for en ny en vil ikke fjerne den første daten fra historien uansett. Den teorien om at sex på første date jinxer muligheten til et varig forhold er noe folk bruker som "trøst" når det er for kjipt å finne seg i at det enkelt og greit ikke funket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå