Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å gjøre noe med håret mitt. Men jeg er fryktelig usikker på hva jeg skal finne på. Er villig til å bruke litt penger, men vil gjerne ha en plan før jeg setter meg i frisørstolen.

Har laaangt brunt hår som når meg til godt nedpå rumpa. Det trenger en klipp, men jeg ønsker å beholde lengden. Hvertfall fremdeles ha forholdsvis langt hår. Har også lyst på mer volum. Nå er alt i en lengde. Kler nok mørkt hår best, men akkurat nå gir det meg fryktelig lite. Trenger en forandring!! Kan også legge til at jeg er en bleikfis med kalde undertoner og veldig grønne øyne.

Noen forslag til endring? Både farge og klipp.

Anonymous poster hash: 7c96f...011
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes en hårklipp til ryggen (rundt midjen) samt å klippe det litt opp for å myke det opp og gjøre det lettere høres fint ut:)

Har du glatt, bølget eller krøller? Resten av tipsene får andre ta seg av ^^ Kanskje angående farge, at frisøren kanskje ser hva du kan kle best?

Går du til den rette frisøren vil du uansett i de fleste tilfeller sitte i trygge hender, og føle deg kjempefin etterpå ;)

Skrevet

Er du veldig lys i huden? Veldig mørkt hår mot blek hud blir fort litt hardt. Kanskje myke opp fargen på håret litt. Noen nyanser lysere brunt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...