~Ironic~Tiger~ Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 Har dere godt lei pærebrus og ekno??? Dere er jo ikke her lenger. Hvor har det blitt av alle disse tidige englesammenkomstene rundt bassenget eller i lysthuset? Kom an engler, er det ikke på tide med et skikkelig gøyt party? Jeg savner å lese om eller å delta på englenes festligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. juni 2002 #2 Del Skrevet 25. juni 2002 Det siste jeg hørte var at de la på svøm til et eller annet sted. Kommer sikkert i havn igjen sånn utpå ettersommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2002 Får håpe det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juni 2002 #4 Del Skrevet 26. juni 2002 :D Englemamma og menighetsoverhode er her, noen dager til i hvert fall før hun legger på svøm! Til helgen blir det ferie på meg også, så da forlater jeg lysthuset og bassengkanten for et par-tre uker og drar til sjøs! Regner med at det blir mer aktivitet hos englene når høsten setter inn! Vi får satse på det, i alle fall! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. juni 2002 #5 Del Skrevet 26. juni 2002 Rulleskøytebabe med englevinger er også her...enn så lenge. Har vært veldig opptatt med oppussing av hus i det siste (maaaassse igjen..), og har fått meg ny jobb der jeg ikke tør åpne en browser i frykt for å være useriøs. Men helt borte er jeg ikke *Nipper litt pærebrus og koser seg i sola* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. juni 2002 #6 Del Skrevet 26. juni 2002 Hege, du må slutte å røyke nå.... Kan ikke svømme med sneipen i kjeften....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. juni 2002 #7 Del Skrevet 26. juni 2002 Tror du har rett! Det er hæ#%¤" vankskelig å holde fyren! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. juni 2002 #8 Del Skrevet 26. juni 2002 Tsdaturet byr også på trønne..trøbbel, siden jeg må ta zvømmetak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. juni 2002 #9 Del Skrevet 26. juni 2002 Kast sneipen, ikke tastaturet...... Fordelen er jo at du nå for renset det berømte tastaturet ditt for alle slags matrester..... Og for all del... ikke stump røyken i tastaturet..... hvis ikke du vil ha en tast mindre.... Insert for eksempel... som regel bare i veien... Samma med cAPSlOCK.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. juni 2002 #10 Del Skrevet 26. juni 2002 cAPLOCK, ER DET DEN FORB..tASTEN som GJØR at man bestandig begynner men liten bokstav og skriver en hel setning før man opp dager at det ikke er sånn det skal være og blir forbanna og begynner på ny?? zORRY KOMMA DATT AV I SISTe BRÅTTSJØ.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. juni 2002 #11 Del Skrevet 26. juni 2002 hVIS MAN ER LAT, TRENGER MAN IKKE BEGYNNE PÅ NYTT.... mAN BARE FORTSETTER Å SKRIVE, SOM OM INGENTING SKAL HA SKJEDD..... Jeg er litt lei all denne svømmingen.... kommer jeg tilbake til menigheten hvis jeg trykker "home" ??? :o Er det farlig å prøve...? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 27. juni 2002 #12 Del Skrevet 27. juni 2002 Englesanger-engelen Dahlia driver og pakker sammen ved bassengkanten for å dra på 14 dagers svømmetur Ha en glimrende ferie alle sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. juni 2002 #13 Del Skrevet 27. juni 2002 Vinga er fortsatt her God og mett ligger hun på bassengkanten og gidder ikke å svømme på ferie i år. Er dere ikke redd for haier folkens??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. juni 2002 #14 Del Skrevet 27. juni 2002 Bare børshaier Vinga, bare børshaier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. juni 2002 #15 Del Skrevet 27. juni 2002 Hva med bolighaier da?? (sånne som var i Brødrene Dal vet dere...) Børshaier tror jeg ikke liker å svømme, da de verdifulle papirene i lomma blir våte og ødelagte Jeg har funnet en morsom link, gå inn på Kugalskap!!!-tråden til Vibeke og scroll nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 27. juni 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 27. juni 2002 puhjo! *puster lettet ut* Dere er bare på en liten svømmetur, ahh, godt å høre! :D Trodde dere var bortevekk, jeg! Jaja, jeg får vel kose meg i fred å ro med litt pærebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 4. juli 2002 #17 Del Skrevet 4. juli 2002 Johoo!! Jammen lenge siden sist jeg var her inne nå! Haugtussa skal nemlig ikke til sjøs i sommer, for hun har flyttet inn på hybelen sin sånn på heltid, siden hun har fått ny jobb! Og der er det rimelig skralt med internett, som dere sikkert skjønner... Men men, jeg får være på utkikk etter kaprebare datamaskiner! Og ja, bare gratuler meg nå, jeg sto på ALLE eksamenene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå