AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Mann på 28 år her, tenner på eldre kvinner (fra 30 og oppover) har hatt forhold med ei på 38 og jeg var 26 , ellers har jeg hatt "hemmelig sex" med ei på 45, men det varte ikke lenge pga hu har samboer og barn . Jeg gjorde det slutt med dama forrige uke, som er to år yngre enn meg, Jeg sa bare at jeg ikke har følelser der lengre, sannheten er at jeg ikke tenner på a. Jeg har til og med fantasert om moren hennes, altså min ex-svigermor. småflørta litt med hun osv.. det gikk så langt at samboeren hennes skjønte det og ikte det selfølgelig ikke, da fikk jeg stygge blikk av han . (det var da jeg gjorde det slutt pga jeg ville bort fra familien) . Jeg går på gata og ser kun på eldre damer , opp til 40-50 årsalderen. har sjekka ut på nett , "yngre menn-eldre kvinner" men er redd det bare er tull. Noen som har noen å anbefale hvor jeg kan søke eldre kvinner? som er ute etter å ha det moro med ung mann på 28? elsker kos med eldre damer, Jeg nyter virkelig den slags kvinnekropp. Anonymous poster hash: c032d...967
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 he he ...ja men de på 26 har jo trangere mus og fastere kropp!! Skjønner ikke helt hva du vil med oss på 45 da? :-) vanskelig å skjønne dette her!! Anonymous poster hash: 93c39...163
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 he he ...ja men de på 26 har jo trangere mus og fastere kropp!! Skjønner ikke helt hva du vil med oss på 45 da? :-) vanskelig å skjønne dette her!! Anonymous poster hash: 93c39...163 det er ikke alltid det stemmer at de har "trangere" mus ! Fordi jeg blir tent på av ordentlig kvinnekropp, blir mer kåt av det under sexen, nyter og kjenner på kroppen til de eldre mens jeg knuller på hardt. mens ei på 26 er ok men jeg blir ikke like aktiv under sexen. så sexlivet mitt er mye bedre med de eldre. og jeg blir tent på av at det skjer i skjult. de eldre har ei hemmelig elsker og at det er nemlig meg den fantasien har jeg tent på lenge og kanskje derfor jeg blir ekstra sprengkåt av det. Så du på 45 har mye å gi, og du får enda mer tilbake Anonymous poster hash: c032d...967
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Er det kun uforpliktende sex du er ute etter?? Herlig å høre at du går oppover i alder, det gir meg tro på at jeg har en liten sjans hos en (spesiell en) på 28.. Jeg er 32 :-)Anonymous poster hash: 5f71e...b11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 Er det kun uforpliktende sex du er ute etter?? Herlig å høre at du går oppover i alder, det gir meg tro på at jeg har en liten sjans hos en (spesiell en) på 28.. Jeg er 32 :-)Anonymous poster hash: 5f71e...b11 ja seksuelt forhold, kos foran peisen og tven osv. den slags forhold, er klart det plutselig blir følelser involvert når man holder på slik en stund, man kan ikke planlegge sånt, når det gjelder alder 28-32 da kan man gjør masse andre ting og. jeg snakket om opp til 40 åra og, det blir noe annet Anonymous poster hash: c032d...967
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #6 Skrevet 18. oktober 2014 Ja, jeg har mye å gi av alt og får en del tilbake... Hilsen 45 år Anonymous poster hash: 93c39...163
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Ja, jeg har mye å gi av alt og får en del tilbake... Hilsen 45 år Anonymous poster hash: 93c39...163 jaha. har du noe å gi til denne mannen, så kan det hende du får det dobbelte tilbake :-) Anonymous poster hash: c032d...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå