AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Hei! Ikke det at jeg vurderer silikon, men jeg begynte bare å tenke; Er det mulig å amme når man har tatt silikon? høhøhø Og hva med når man har ømme bryster i forhold til mensen etc, blir smertene mindre eller større? Anonymous poster hash: 0e9ae...0f2
Djungelvrål Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Amming går selvfølgelig an, ellers hadde vel nesten ingen gjort det. Jeg kan tenke meg at brystene blir enda mer sprengt en de ellers ville blitt når melka kommer.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Det er større sjangse for kapsling når man ammer med silikon. Du vil også raskere få melkespreng enn om du ikke har silikon og jeg har hørt man må amme eller pumpe hyppigere pga plager med dette. Selv har jeg silikon, men tok etter jeg fikk barn og vil bare si at du burde vente. Et svangerskap kan gjøre mye med brystene og for min del ble de totalt ødelagt (derfor jeg tok silikon). Hadde jeg tatt silikon før jeg fikk barn så måtte jeg nok operert igjen etterpå for det ville nok sett verre ut enn det gjorde uten silikonAnonymous poster hash: beafa...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå