AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Hei alle sammen! Jeg har så lyst til å få en annen farge på håret mitt, så jeg tenkte jeg kunne stripe håret. Men en ting, jeg har altså litt mørkebrunt hår samtidig er den ikke så veldig mørk. Jeg vil ha en slags stripe på håret der stripen ikke er for lys, altså helt blond, den må være litt som bilde jeg legger ut her, men skal være mer passende med håret. Jeg lurer bare på en ting, kan jeg bare farge det uten noen ting først, altså bleking osv eller må jeg bleke det først? Jeg vil jo ikke ha så mange striper heller, jeg vil at det skal se veldig naturlig ut. Eller siden håret mitt er litt mørkebrunt blir det slik at stripene blir oransje? Jeg er uerfaren med dette og jeg trenger virkelig hjelp! Tusen takk til alle som gidder å hjelpe med med dette!Anonymous poster hash: 8dc0a...8e4
umwar Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Gå til frisør. De har peiling. Du kan lett ende opp med å ødelegge håret og fargen din om du skal eksperimentere med dette selv. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå