AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Søkte om AAP i juli, i september purret legen min på et vedtak. Jeg har purret.. I går fikk jeg brev der det står: Vi har stor arbeidsbyrde som gjør at nye saker må vente en tid. Saken blir trolig avgjort om ca 2 måneder. Hva faen? Jeg søkte i midten av juli, hadde maksdato for sykepenger i september, og nå får jeg ikke noe vedtak før om 2 måneder. Jeg har ingen ting å leve av nå.. Jeg blir jo bare sykere av nav! Anonymous poster hash: 32d6c...6ed 1
umwar Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Får du ikke sosialstønad i mellomperioden hvertfall? 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Da må du søke sosialstønad i ventetiden. Når du sannsynligvis får innvilget AAP, trekker de i fra det du har fått i sosialstønad i ventetiden på AAP, før du får etterbetalingen. Dette kan og forstår de som steller med sosialstønad, du er ikke den enste som må gjøre dette for å overleve.Anonymous poster hash: bba62...117 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Mine sykepenger gikk ut i midten av august, får de første AAP-kronene på mandag (iflg. saksbehandler). Ikke noe overraskelse det, tatt i betraktning at det er NAV jeg har med å gjøre.. Lykke til! Anonymous poster hash: dcbda...efe
Gjest Phoenix Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Hvor lang ventetid er det på AAP? Altså, hvor lang tid blir det sagt at saksbehandlingstiden skal være? Endret 18. oktober 2014 av Poirot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå