AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg kjøper linser via post hver måned, men nå har alt kommet litt i surr for meg. Jeg vet ikke om jeg har betalt den siste regningen, og jeg vet ikke om jeg har kastet den med uhell uten å betale den. Får man purring hvis man ikke betaler den, uten at det blir noe ekstra styr? Eller bør jeg kontakte firmaet å spørre etter regningen? Hva ville dere ha gjort? Jeg har vært i banken og sett. Men der ser jeg at jeg betalte linser for flere uker siden, men det kan ikke ha vært de linsene jeg fikk sist. Anonymous poster hash: 299a9...542
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg ville bare ringt. Jeg var i en lignende situasjon, og da jeg ringte fikk jeg greit svar på det jeg spurte om. Regningen var betalt, og neste ville komme om 2 uker. Så da kunne jeg puste lettet ut. Anonymous poster hash: 41653...841
Gjest Blondie65 Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Kontakt de du kjøper linsene hos og spør dem. Hvis de ikke har mottatt pengene, be om å få ny regning og betal med en gang. Du vil få en purring med rundt 50 kr i purregebyr dersom du ikke har betalt.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Sjekk nettbanken. Anonymous poster hash: fcf75...5b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå