Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt opp til klokken tre i natt for å se filmen Nostradamus. Det gikk med en kanne kaffe, men det var verdt det.. Synes den var utrolig spennende.

Kan noen anbefale meg bøker om Nostradamus?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg satt opp til klokken tre i natt for å se filmen Nostradamus. Det gikk med en kanne kaffe, men det var verdt det.. Synes den var utrolig spennende.

Kan noen anbefale meg bøker om Nostradamus?

Her kan du iallfall lese litt om ham, og finne noen linker.

Nostradamus

Gjest Anonymous
Skrevet

Han var vel en spesiell person ja. Opp igjennom årene har det kommet en del bøker. (oversettelser) av det han spådde. Det forandrer seg ettersom hva oversetteren tyder hva han skrev.

Siste boken jeg leste, så har ingenting stemt. Men nå skrev han på en slik måte at det ikke skulle være enkelt å forstå hva han skrev. Så da kan det tyde på dårlige oversettere?

Gjest Liljedugg
Skrevet

Jeg husker at det var min tur å vaske trappoppgangen i borettslaget...

Det var sommer, varmt og solformørkelse om to timer og Nostradamus var blitt trukket fram akkurat på den datoen... (i masse aviser)

Jeg vurderte å IKKE vaske trappa, for om verden skulle gå under, hva var da vitsen med en REN trapp?

Jeg tenkte mens jeg vasket. Snart gikk kanskje verden under, og her står jeg og VASKER...mens jeg kanskje heller burde tatt et glass vin...

:-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...