AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg skal lage meg profil på sukker. Jeg har hatt en kjæreste tidligere og vet lite om dating. Er ute etter et seriøst forhold hvordan får jeg det frem i profilen min på best mulig måte slik at jeg ikke blir kontaktet av menn som bare er ute etter å ha det litt gøy. Hva er deres erfaring med nettdating? Hvordan er mennene? Anonymous poster hash: d2879...4c2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymous poster hash: d2879...4c2
Gjest tomasjj Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Det er filtreringsmuligheter pga. hva du setter som alternativ ift. hvilken type forhold du vil ha. Setter du f.eks. opp at du er ute etter langvarig forhold, og at du kun vil se profilene de som har satt opp det samme , så er det en god start på å luke ut uinteressante folk for deg. Det er mange menn som bruker datingsider for å få seg (og som er i forhold og lyver), og det er andre som vil ha kjæreste, og langvarige forhold. Man må bare være varsom, uten å være helt paranoid. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Det er filtreringsmuligheter pga. hva du setter som alternativ ift. hvilken type forhold du vil ha. Setter du f.eks. opp at du er ute etter langvarig forhold, og at du kun vil se profilene de som har satt opp det samme , så er det en god start på å luke ut uinteressante folk for deg. Det er mange menn som bruker datingsider for å få seg (og som er i forhold og lyver), og det er andre som vil ha kjæreste, og langvarige forhold. Man må bare være varsom, uten å være helt paranoid. Takk for at du tok deg tid for å svare. Jeg blir 31 år snart har aldri prøvet nettdating og har ikke all verdens med erfaring Anonymous poster hash: d2879...4c2
Gegjelle Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Anbefaler deg å prøve med gratisbruker på sukker.no og facedate.no til å starte med. Begge er helnorske og seriøse. C-date og andre "datingsider" som fronter sex ville jeg holdt meg langt unna. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå