Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år er jeg innom tanken ved å kjøpe en kallender til meg selv - noen som gjør dette? og evt hvilken?

Tuuuusen takk :-)

Anonymous poster hash: 4b80f...8c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det nei, men du kan jo kjøpe en sjokoladekalender, eller en neglelakk-kalender eller noe :)

Anonymous poster hash: 1e046...541
  • Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det :)

Vurderer Body shop sin,men kanskje andre også. Er ikke helt sikker på hva som finnes der ute enda :)

Skrevet

Jeg skal kjøpe Body Shop sin kalender i år.

Skrevet

Planer om å kjøpe Body Shop sin hvis jeg finner den til en grei pris. :)

Anonymous poster hash: 4a0e1...a02

Skrevet (endret)

Planer om å kjøpe Body Shop sin hvis jeg finner den til en grei pris. :)

Anonymous poster hash: 4a0e1...a02

Color Line har den til 500,- (i tilfelle du skal ut og reise med dem snart). Jeg har også sett fjorårets kalender til 800,- ute i butikkene her i byen.

Endret av Purple Basil
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper alltid sjokoladekalender til meg selv.

I år skal jeg i tillegg ha juleølkalender.

Skrevet

Det fikk jeg lyst til å kjøpe til meg selv også. Enten fra body shop, eller en gave-kalender hvis kontoen blir litt større :)

Skrevet

Jeg og mannen gir hverandre en gave hver søndag, også kjøper vi en kalender som vi åpner hver dag. Vi har sjokoladekalender og flaxlodd kalender =)

Skrevet

Jeg hadde det i fjor, te-kalender. Kjøpte inn mange forskjellige pakker med te, nummererte dem og hang dem på et bånd. Veldig koselig, og jeg kunne se frem til en god kopp te hver kveld.

I år håper jeg å få pakkekalender av mannen min, men 1. desember har det med å komme brått på for han, så vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...