Gå til innhold

Er det de samme mennene på match og sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd sukker en stund, vurderer å teste match.com. Er det samme menn der, eller opplever dere at folk velger enten/eller?

Anonymous poster hash: 7a63a...b9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at mange er på både Sukker,Match og også Møteplassen.

Skrevet

Var så og si de samme damene på de sidene da jeg prøvde de greiene der.

Skrevet

Samme mennene som går igjen på alle datingsidene.

Anonymous poster hash: 6e2e5...088
Skrevet

Min erfaring er at mange er på både Sukker,Match og også Møteplassen.

Ja mange er på begge sidene, men det er også menn på Match som ikke er på sukker eller møteplassen. Jeg har akkurat tatt en runde og testet dette ut. :)

Gjest tomasjj
Skrevet

Sist jeg var alene og drev med nettdating så var jeg først på sukker, så også på match. Det var litt forskjell faktisk, selv om det også var gjengangere. Men det går jo ann å bla før man evt. betaler, så du får ta en titt.

• Liker 1
Skrevet

Meldt meg inn på match nå i kveld :) Skal teste en mnd tenkte jeg.. har gått igjennom et søk og kontaktet et knippe menn..

Fortsettelse følger ...

Skrevet

Har prøvd sukker en stund, vurderer å teste match.com. Er det samme menn der, eller opplever dere at folk velger enten/eller?

Det er nok slik. I en del artikler som tar for seg temaet dating, anbefales en å ha profiler på flere datingsider. Det skal visstnok øke sjansene for treff.

Skrevet

Samme mennene som går igjen på alle datingsidene.

Anonymous poster hash: 6e2e5...088

Haha ja det har jeg lagt merke til :fnise:

Anonymous poster hash: 079c4...9ab

Skrevet

Sikkert de samme menna ja. Tapere.

Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Sikkert de samme menna ja. Tapere.

De trenger da ikke være tapere selv om de er på nettdatingsider?!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vil regne med at det er en del av de samme og at det er noen som bare er på en av datingsidene slik som du TS har vært frem til nå :)

Endret av Blondepiken
Skrevet

Vært under ett døgn på match ennå, men må si førsteinntrykket er at match er mer rotete og uoversiktlig? Foretrekker sukker kjenner jeg... forhåpentligvis går det seg litt til når jeg blir mer kjent på siden der!

Skrevet

Hvordan fungerer egentlig match.com? er det slik at man må betale for å være medlem? Ingen funksjoner for medlemmer som ikke betaler?

Anonymous poster hash: 05900...afb
Skrevet

Hvordan fungerer egentlig match.com? er det slik at man må betale for å være medlem? Ingen funksjoner for medlemmer som ikke betaler?

Anonymous poster hash: 05900...afb

Min erfaring var at jeg måtte betale for å få kontaktet (de fleste) - noen få kan du kontakte uansett. De som har en form for superabonnement. Ellers opplever jeg match som dyrere enn sukker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...