Gå til innhold

hvorfor anonyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor velger de fleste å være anonyme?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi ikke vil bli gjenkjent?

Anonymous poster hash: c6d90...54c
  • Liker 4
Skrevet

Unngår stalking

Anonymous poster hash: 8abfd...d34
  • Liker 3
Skrevet

For å ha diskusjoner uten at alle har meninger om deg fra før. Starter hver diskusjon med blanke ark.

Anonymous poster hash: 2a253...8aa
  • Liker 6
Skrevet

For å ha diskusjoner uten at alle har meninger om deg fra før. Starter hver diskusjon med blanke ark.

Anonymous poster hash: 2a253...8aa

Exactly. :)

Anonymous poster hash: 5c202...0ba

Skrevet

Fordi noen var frekk mot meg i juni 2013 rundt kl 17:50. Noen forbanna fitter som var kjempeslemme. Kommer ALDRI til å glemme det og håper de får herpes hele gjengen.

Anonymous poster hash: 4bcd5...c9d
  • Liker 2
Skrevet

Unngår stalking

Dessuten er det mye morsommere å stalke andre og alltid si imot dem i alle tråder de poster i?

• Liker 1
Skrevet

Dessuten er det mye morsommere å stalke andre og alltid si imot dem i alle tråder de poster i?

Den skjønte jeg ikke helt.. Utdyp?

• Liker 1
Skrevet

Den skjønte jeg ikke helt.. Utdyp?

Hvis man ser en bruker man ikke liker, så kan man svare på alle postene til vedkommende uansett hvilken tråd det er. Som anonym er man jo ny hver gang.

• Liker 1
Skrevet

fordi når man går inn på profilen min så kan alle se alt jeg har skrevet. nøste opp i det og vips en person

Anonymous poster hash: ece91...930
  • Liker 3
Skrevet

En annen ting. Det er mye lettere å bare forsvinne fra tråder uten å svare på det man blir spurt om. En bruker med nick kan man jo enkelt se er pålogget og poster i andre tråder, og da er jo vedkommende feig som dropper ut av en litt vanskelig diskusjon.

Skrevet

Det spørs litt. Noen innlegg finner jeg for personlige, andre ganger er det rett og slett fordi det er for stor gjenkjenningsfare. I blant "lyver" jeg også i innleggene mine (endrer detaljer som er ubetydelige for selve tråden) for at det skal være vanskeligere å nøste opp i hvem jeg er om noen prøver på det.

• Liker 1
Skrevet

For at folk hver uke skal starte en ny tråd bare for å spørre hvorfor noen velger å være anonyme.

Anonymous poster hash: 7a04d...ccb
  • Liker 2
Skrevet

For at folk hver uke skal starte en ny tråd bare for å spørre hvorfor noen velger å være anonyme.

jeg vil endre mitt svar og svare dette istedet

Anonymous poster hash: ece91...930

Skrevet

Fordi jeg ikke gidder lage meg egen profil, og bruker en venninnes bruker når jeg skriver noe her inne.

Anonymous poster hash: 9d68c...8ba
Skrevet

vil ikke at putin skal ta meg

Anonymous poster hash: 0157a...917
Skrevet

Fordi noen var frekk mot meg i juni 2013 rundt kl 17:50. Noen forbanna fitter som var kjempeslemme. Kommer ALDRI til å glemme det og håper de får herpes hele gjengen.

Anonymous poster hash: 4bcd5...c9d

Takk skal du faen meg ha. Har fått herpesen du så inderlig ønsket meg. Både i underliv og ansikt. Bitch! Håper du får skabb og lus.

Anonymous poster hash: e5dc5...251

Skrevet

Derfor!

Anonymous poster hash: 8e274...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...