Gjest Enhjørning Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Har da nå klart å spare opp så jeg kan ta en skikkelig handel. Har veldig lyst til å lære meg å bake og da gjerne sunt. Er også lei av å ikke ha noe enkelt jeg kan lage meg om jeg blir sulten og det eneste som er her er kjedelige brødskiver. Hva er det dere alltid har i matskapet/fryseboksen? Gjerne ting med lang holdbarhet, men også andre ting dere ikke klarer dere uten. Alt fra mel(og hva slags) til sukker.
Fiolinisten Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Ting jeg pleier å ha i skap/kjøl: Hvetemel (både vanlig, og begge typer sammalt) Speltmel Havregryn Syltet agurk Rødbetter Løk (vanlig, rødløk, chalottløk, hvitløk, gressløk. m.m.) Chilli Melk, fløte, eventuelt rømme/kesam Buljong Musli Juice Frostne grønnsaker, bær og frukt (veldig fint til å bare varme opp eller bruke til dessert eller smootie.) Olivenolje Div. andre mat oljer, pleier å ha et lager å velge fra da det står seg i en halv evighet og er fint til å bruke i middager eller salat. Pasta, makaroni o.l. Bønner, linser Hakket tomat, tomatpure, hele hermetiske tomater, champingjong (hermetikk), ananas, mais. Egg Tørr gjær Potetmel Melis Brun farin Solsikke kjerner Bakepulver Vaniljesukker edit: glemte noen viktige greier Endret 17. oktober 2014 av Fiolinisten
Gjest Enhjørning Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Tusen takk, fikk en del tips av det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå