Gå til innhold

Bare jeg som har dilla på å gi plusser?

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith
Skrevet

Plusser ivei. Syns det er så gøy. Og koslig. Flere som gjør det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plusser når jeg leser noe jeg liker. Syns det er viktig å "motivere" folk som er flinke til å skrive og argumentere ordentlig.

• Liker 2
Skrevet

Plusser ivei. Syns det er så gøy. Og koslig. Flere som gjør det?

Plusser deg jeg :)

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg plusser når jeg leser noe jeg liker. Syns det er viktig å "motivere" folk som er flinke til å skrive og argumentere ordentlig.

Enig. Høres trist ut å skrive masse bra, og få sjelden pluss. Så viktig folk motiverer hverandre :-)

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Plusser deg jeg :)

Takk! ^^

Pluss tilbake! ^^

Skrevet

Plusser når jeg ser noe bra, men passer på å ikke plusse for mye, viktig å ikke ta for mye fra lykkebrønnen slik at man ikke står igjen med noe selv :opplyser:

Anonymous poster hash: 2a986...c11
  • Liker 1
Skrevet

Jeg plusser hver gang jeg ser noe bra. Jeg boikotter riktignok noen brukere som vanligvis skriver piss, men som av og til slumper til å skrive noe bra.

Leste nettopp den store penis-tråden og plusset på nesten alle. Ble så glad av å lese den tråden :fnise:

Anonymous poster hash: 7ba4b...afa
  • Liker 2
Gjest SummerJudith
Skrevet

Plusser når jeg ser noe bra, men passer på å ikke plusse for mye, viktig å ikke ta for mye fra lykkebrønnen slik at man ikke står igjen med noe selv :opplyser:

Anonymous poster hash: 2a986...c11

Haha, godt poeng ^^

Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg plusser hver gang jeg ser noe bra. Jeg boikotter riktignok noen brukere som vanligvis skriver piss, men som av og til slumper til å skrive noe bra.

Leste nettopp den store penis-tråden og plusset på nesten alle. Ble så glad av å lese den tråden :fnise:

Anonymous poster hash: 7ba4b...afa

Hehe, minner om meg selv. På bildetråden av "hvordan ser du ut" plusset jeg alle som har legget ut bilde ^^

Gjest SummerJudith
Skrevet

Oy da.. Nå kom jeg på noe :S

Er det en viss grense for mange plusser man kan plusse i måneden?? Håper ikke det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...