Gå til innhold

Peter Doherty - betatt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare jeg som er glad i denne fantastiske poeten? Har likt han i flere år nå. Ja, da jeg "fant" han ruset jeg meg selv på det samme som han og følte vel en tilhørighet til han og tekstene hans. Men Jeg liker han fortsatt nå som godt etablert nykter. Vil nesten si "elsker han" men det blir for teit, mener at jeg liker han veldig godt :rodmer:

Dere må vel være enige i at mannen er herlig? Høy er han også. og brite!

https://www.youtube.com/watch?v=zH8K8mPtyXQ

Ryddet for bilder som bryter med opphavsretten.

Irrlys, mod.

Anonymous poster hash: 53b34...241

Endret av irrlys
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Libertines er et av mine favorittband, og har alltid elsket fyren. Liker Babyshambles også, selv om de aldri nådde helt opp til da han fremdeles var med Carl Barat.

Kan vel ikke si jeg gjenkjenner meg så mye i livsstilen hans, men musikken elsker jeg. Dirty Pretty Things var også en høyeste for meg.

Og ja, jeg syns han er digg. 😜 Ikke en type jeg noensinne kunnet ha vært sammen med, men sånn deilig "skitten og farlig" som man kan drømme litt om.

Skrevet

Er ikke han heroinist, da?

Skrevet

Er ikke han heroinist, da?

Jo han var i alle fall. Men det betyr jo ikke at musikken hans er dårlig, eller gjør han mindre verdt som person? Han har tatt mange dårlige valg i sitt liv, og er en av de jeg alltid har ventet på å lese om i avisen som nok et tragisk dødsfall, men han skriver knakende gode tekster.

• Liker 1
Skrevet

Jo han var i alle fall. Men det betyr jo ikke at musikken hans er dårlig, eller gjør han mindre verdt som person? Han har tatt mange dårlige valg i sitt liv, og er en av de jeg alltid har ventet på å lese om i avisen som nok et tragisk dødsfall, men han skriver knakende gode tekster.

Joa, men jeg kan ikke huske å ha lest noe om de gode valgene han har tatt, og her handler jo tråden om å være betatt av fyren.

Men det er bra musikk, enig i det.

Anonymous poster hash: cd542...8d0

Skrevet

Ryddet for bilder som bryter med opphavsretten.

Irrlys, mod.

Skrevet

ja :rodmer:
Leste forresten at han dro i behandling? Men kan jo ha gått gale siden da og da

Skrevet

Musikken har jeg ikke kjennskap til, men da han var sammen med Kate Moss synes jeg hele fyren var så uapetittelig at jeg ble fysisk kvalm av å se han. Gul i huden, bleik, møkk under negla, fett hår og et flakkende blikk. Må innrømme at jeg trodde ikke det var sånn type "farlig" kvinner likte.

• Liker 1
Skrevet

Musikken har jeg ikke kjennskap til, men da han var sammen med Kate Moss synes jeg hele fyren var så uapetittelig at jeg ble fysisk kvalm av å se han. Gul i huden, bleik, møkk under negla, fett hår og et flakkende blikk. Må innrømme at jeg trodde ikke det var sånn type "farlig" kvinner likte.

han ser veldig fæl ut til tider ja. Men han er flink til å skrive og har et sjarmerende vesen. Også er det en klar forskjell på å se video av han gjennom skjermen enn å ha han inn i stua mi

Skrevet

Synes ikke han er så kjekk, men utrolig talentfull! Har vært på konsert med ham og han var utrolig dyktig:-)

Skrevet

Ja, han er jo herlig :) Har vært fan i flere år, men håper har klarer å holde seg nykter.

Er det noen som får sett The Libertines nå som de har komt sammen igjen da? Jeg får ikke i denne omgang og det syns jeg er fryktelig trist :/

• Opprett ny...