Gå til innhold

Loette p-piller... Stemmer dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg gikk på Loette i 3 mnd, og var veldig fornøyd med de! Kunne utsette mensen uten noen mellomblødninger, ingen andre bivirkninger og kvisene mine forsvant med en gang. Men det snudde seg da jeg fikk blodpropp i hele foten.. Jeg hadde ingen i familien med blodpropp så dette var et sjokk!

Oj, hva skjedde da du fikk blodpropp? Hvordan er det nå? Hvordan merket du det?

Anonymous poster hash: d72ee...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått på Loette i mange år før jeg slutta nå i sommer. Er veldig fornøyd med disse!
Man kan utsette mensen, og jeg fikk ingen bivirkninger =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har gått på loette siden januar og jeg var fornøyd i begynnelsen. Hadde litt småblødninger i starten men ingenting som plaget meg. Men i sommer skulle jeg hoppe over uka mi og siden da har jeg småblødd. Tenkte det kanskje ga seg etter hvert - tenkte det var en vanlig bivirkning. Men nå har jeg småblødd siden juli så nå er jeg lei :P Er fornøyd med de ellers, ingen kviser eller lignende men jeg orker ikke å småblø konstant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19/10/2014 den 17.45, AnonymBruker skrev:

Oj, hva skjedde da du fikk blodpropp? Hvordan er det nå? Hvordan merket du det?

Anonymous poster hash: d72ee...200

 

Hadde utrolig vondt i foten, spesielt i lysken og smertene strålte nedover låret/leggen. Jeg var supersyk og foreldrene mine tvingte meg til legen, noe jeg lovpriser dem for nå. . Det går fint nå, men jeg har fortsatt hevelser i foten 1 år etterpå. Smertene i foten varte i 4 veker etter proppen og jeg brukte høye doser med smertestillende. Nå går jeg på blodfortynnende som behandling. Må også ta sprøyter når jeg blir gravid. Jeg tenkte ikke tanken en gang at det var blodpropp og det gjorde heller ikke legen min, så det kom som et stor sjokk. Men mine symptomer på blodprop var at foten ble blålig, ble veldig hoven og veldig vond (smertehelvete).

Endret av ahu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...