AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Har møtt en fyr på en fest i sommer som jeg falt pladask for Vi holdt kontakten i 2 uker ca og snappet mye, vi var begge veldig oppslukte av hverandre, men siden jeg har barn så begynte han plutselig og bli usikker ( han visste jeg hadde barn før han møtte meg) VI ble spleiset gjennom en felles venn. Uansett så tok han mindre kontakt og virket ikke så interessert lengre, og vi ble enige om at vi ikke skulle treffes mer og gå videre Noe jeg synes er beintøft for klarer ikke glemme han. Jeg har noen ganger ikke klart og dy meg og sendt han noen meldinger, og vi har utvekslet noen få ord også har det vært stille imellom oss igjen, men fikk meg tinder nå på høsten, og der likte vi hverandre! Og nå i for litt siden sendte han en melding om at han lurte på hva det var med meg som hadde gjort så godt inntrykk på han.. Jeg sa at han burde ikke skirve sånt om det ikke var ment som et initiativ siden jeg fortsatt var ganske betatt av han. Da svarte han at han skulle ikke sende meg flere meldinger. Men så sendte jeg en melding om at jeg prøver så gidt jeg kan å glemme han , men klarer ikke slutte å tenke å han, sa også at jeg savnet han, da svarte han ikke, og det er ikke første gang han ikke svarer om jeg åpner meg og snakker litt om følelsene mine!!! Hva er det han egentlig driver med?? Noen ideer, burde jeg bare glemme han?? Anonymous poster hash: 1e875...aa5
gjest 321 Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Har møtt en fyr på en fest i sommer som jeg falt pladask for Vi holdt kontakten i 2 uker ca og snappet mye, vi var begge veldig oppslukte av hverandre, men siden jeg har barn så begynte han plutselig og bli usikker ( han visste jeg hadde barn før han møtte meg) VI ble spleiset gjennom en felles venn. Uansett så tok han mindre kontakt og virket ikke så interessert lengre, og vi ble enige om at vi ikke skulle treffes mer og gå videre Noe jeg synes er beintøft for klarer ikke glemme han. Jeg har noen ganger ikke klart og dy meg og sendt han noen meldinger, og vi har utvekslet noen få ord også har det vært stille imellom oss igjen, men fikk meg tinder nå på høsten, og der likte vi hverandre! Og nå i for litt siden sendte han en melding om at han lurte på hva det var med meg som hadde gjort så godt inntrykk på han.. Jeg sa at han burde ikke skirve sånt om det ikke var ment som et initiativ siden jeg fortsatt var ganske betatt av han. Da svarte han at han skulle ikke sende meg flere meldinger. Men så sendte jeg en melding om at jeg prøver så gidt jeg kan å glemme han , men klarer ikke slutte å tenke å han, sa også at jeg savnet han, da svarte han ikke, og det er ikke første gang han ikke svarer om jeg åpner meg og snakker litt om følelsene mine!!! Hva er det han egentlig driver med?? Noen ideer, burde jeg bare glemme han?? Anonymous poster hash: 1e875...aa5 Sånn som jeg ser det så spiller han "Hot n cold" med deg. Selv om det er vanskelig så syntes jeg du skal prøve å glemme han og se framover Du fortjener bedre enn en kar som plutselig ikke svarer deg. Lykke til 1
Gjest Blubberella Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Har møtt en fyr på en fest i sommer som jeg falt pladask for Vi holdt kontakten i 2 uker ca og snappet mye, vi var begge veldig oppslukte av hverandre, men siden jeg har barn så begynte han plutselig og bli usikker ( han visste jeg hadde barn før han møtte meg) VI ble spleiset gjennom en felles venn. Uansett så tok han mindre kontakt og virket ikke så interessert lengre, og vi ble enige om at vi ikke skulle treffes mer og gå videre Noe jeg synes er beintøft for klarer ikke glemme han. Jeg har noen ganger ikke klart og dy meg og sendt han noen meldinger, og vi har utvekslet noen få ord også har det vært stille imellom oss igjen, men fikk meg tinder nå på høsten, og der likte vi hverandre! Og nå i for litt siden sendte han en melding om at han lurte på hva det var med meg som hadde gjort så godt inntrykk på han.. Jeg sa at han burde ikke skirve sånt om det ikke var ment som et initiativ siden jeg fortsatt var ganske betatt av han. Da svarte han at han skulle ikke sende meg flere meldinger. Men så sendte jeg en melding om at jeg prøver så gidt jeg kan å glemme han , men klarer ikke slutte å tenke å han, sa også at jeg savnet han, da svarte han ikke, og det er ikke første gang han ikke svarer om jeg åpner meg og snakker litt om følelsene mine!!! Hva er det han egentlig driver med?? Noen ideer, burde jeg bare glemme han?? Anonymous poster hash: 1e875...aa5 Med andre ord er han ikke interessert. Sånn tolker jeg det i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Ts her Samtidig midt oppi det her med at han ikke virker interessert så får jeg hre fra vår felles venn at han har sagt at han tenker ofte på meg er i en ond sirkel føler jeg hvor jeg ønsker og glemme han, men så ønsker jeg og finne ut hvor jeg har han hen også! Anonymous poster hash: 72c34...bd7
gjest 321 Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Ts her Samtidig midt oppi det her med at han ikke virker interessert så får jeg hre fra vår felles venn at han har sagt at han tenker ofte på meg er i en ond sirkel føler jeg hvor jeg ønsker og glemme han, men så ønsker jeg og finne ut hvor jeg har han hen også! Anonymous poster hash: 72c34...bd7 Jeg har vært i noe liknende selv og mitt råd er å rett og slett bare gå videre. Når du får det hele på avstand så kommer du til å være kjempeglad for at du bare lot det ligge og så framover. Du kommer sikkert også til å tenke hvorfor du gadd å bruke så mye energi på å tenke på han og lure på dette her, denne energien bør du heller investere i noen som faktisk respekterer deg nok til å svare deg, i tillegg til at de virkelig vil tilbringe tid med deg Start å date nye mannfolk! Og rett tankene og oppmerksomheten din mot noen som virkelig fortjener den! 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har vært i noe liknende selv og mitt råd er å rett og slett bare gå videre. Når du får det hele på avstand så kommer du til å være kjempeglad for at du bare lot det ligge og så framover. Du kommer sikkert også til å tenke hvorfor du gadd å bruke så mye energi på å tenke på han og lure på dette her, denne energien bør du heller investere i noen som faktisk respekterer deg nok til å svare deg, i tillegg til at de virkelig vil tilbringe tid med deg Start å date nye mannfolk! Og rett tankene og oppmerksomheten din mot noen som virkelig fortjener den! takk for motiverende ord Skal fjerne han fra alt nå..... Kjenner jeg har vært litt for tolmodig med han der gitt. Anonymous poster hash: 72c34...bd7
mianova Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg sa at han burde ikke skirve sånt om det ikke var ment som et initiativ siden jeg fortsatt var ganske betatt av han. Da svarte han at han skulle ikke sende meg flere meldinger. Men så sendte jeg en melding om at jeg prøver så gidt jeg kan å glemme han , men klarer ikke slutte å tenke å han, sa også at jeg savnet han, da svarte han ikke, og det er ikke første gang han ikke svarer om jeg åpner meg og snakker litt om følelsene mine!!! Hva er det han egentlig driver med?? Noen ideer, burde jeg bare glemme han?? Tror det sier seg selv hvorfor han ikke svarte? som igjen gir deg svar på det siste spørsmålet ditt..
gjest 321 Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 takk for motiverende ord Skal fjerne han fra alt nå..... Kjenner jeg har vært litt for tolmodig med han der gitt. Anonymous poster hash: 72c34...bd7 Ikke noe problem Håper det ordner seg for deg. Er vanvittig vanskelig i begynnelsen, men plutselig treffer du andre karer! Og da blir singellivet fryktelig gøy :D
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg tror han er redd for å satse fordi du har barn, og at han er i tenkeboksen. Ikke kontakt han. Kanskje han kontakter deg senere.Anonymous poster hash: 72c70...6b6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #10 Skrevet 18. oktober 2014 Kanskje han holder på med en annen? Hadde han vært interessert hadde han svart. Han er enten opptatt eller ikke interessert, tenker jeg. Hadde han kjæreste når du møtte han?Anonymous poster hash: 704e6...e0b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #11 Skrevet 18. oktober 2014 Han er interessert, men han vil ikke svare for å prøve å komme over deg, slik dere i utgangspunktet ble enige om. Men han har deg i sitt sinn, og klarer ikke å få deg ut av tankene!! Det er svaret slik jeg ser det. Anonymous poster hash: 28287...04b
Gjest Blomsterert Skrevet 18. oktober 2014 #12 Skrevet 18. oktober 2014 Han har nok følelser for deg,og det var jo heller ikke mangel på det som gjorde at han ikke ville mer. Det var på grunn av at du har barn. Han har tydeligvis likt deg og ville gi dere en sjanse selv om han allerede da visste du var mor. Så da var det vel ett eller annet som fikk han til å skjønne at det ble vanskelig for ham med barn i bildet. Selv om dere har følelser for hverandre,så ville jeg gått videre om jeg var deg. For det ER problem for ham med barn. Du har det,og jeg tror ikke at han vil forandre mening,og OM han ville gjort,så tror jeg det ville blitt konflikter pga det. Du får sette strek selv.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #13 Skrevet 18. oktober 2014 Du burde virkelig ikke øse ut store følelser og store ord til noen du kjenner såpass dårlig. Via SMS. Det virker svært følelsesmessig umodent, og jeg ville oppfattet det som et stort rødt flagg. Beklager. Anonymous poster hash: 4b807...9e7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #14 Skrevet 19. oktober 2014 Har møtt en fyr på en fest i sommer som jeg falt pladask for Vi holdt kontakten i 2 uker ca og snappet mye, vi var begge veldig oppslukte av hverandre, men siden jeg har barn så begynte han plutselig og bli usikker ( han visste jeg hadde barn før han møtte meg) VI ble spleiset gjennom en felles venn. Uansett så tok han mindre kontakt og virket ikke så interessert lengre, og vi ble enige om at vi ikke skulle treffes mer og gå videre Noe jeg synes er beintøft for klarer ikke glemme han. Jeg har noen ganger ikke klart og dy meg og sendt han noen meldinger, og vi har utvekslet noen få ord også har det vært stille imellom oss igjen, men fikk meg tinder nå på høsten, og der likte vi hverandre! Og nå i for litt siden sendte han en melding om at han lurte på hva det var med meg som hadde gjort så godt inntrykk på han.. Jeg sa at han burde ikke skirve sånt om det ikke var ment som et initiativ siden jeg fortsatt var ganske betatt av han. Da svarte han at han skulle ikke sende meg flere meldinger. Men så sendte jeg en melding om at jeg prøver så gidt jeg kan å glemme han , men klarer ikke slutte å tenke å han, sa også at jeg savnet han, da svarte han ikke, og det er ikke første gang han ikke svarer om jeg åpner meg og snakker litt om følelsene mine!!! Hva er det han egentlig driver med?? Noen ideer, burde jeg bare glemme han?? Anonymous poster hash: 1e875...aa5 Hva han driver med? Er jo du som er på han da. Gi han opp, han er bare ikke interessert, så ja, du må glemme han og la være å ta mer kontakt Anonymous poster hash: baf52...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå