AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #41 Skrevet 20. oktober 2014 Og hvor fremgår det at dette bør administreres og doseres uten samarbeid med en lege eller psykiater uten forutgående indikasjon eller vurdering?Anonymous poster hash: e6035...0f8 Gjelder det alkohol også? I så fall blir det nok et veldig stort behov for leger og psykiatere fremover da de må sitte ved alle bord på utesteder og være med på alle hjemmefester og forspill hvor alkohol konsumeres. Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #42 Skrevet 20. oktober 2014 Jepp, men hun er visst veldig sjeldent i forelesning.Anonymous poster hash: 453df...9d9 Hun har nok av penger til å betale andre for å gjøre innleveringene sine vet du. Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #43 Skrevet 20. oktober 2014 Når selv legemiddelverket hevder at LSD ikke vil skade folkehelsen, burde det være lov for rekreasjonelt bruk. Hvilke andre argumenter har man for å gjøre rusmidler ulovlig? Jeg mener likevel at mer forskning burde gjøres på området, så man vet mer sikkert hva man går til. Både du og den artikkelen du linker til blander rekreasjonell og terapeutisk bruk, og det står ingen ting om jevnlig bruk der. Vi så en veldig oppblomstring av psykiatri blant rusmisbrukere da ecstasyperioden tiltok. Dette var neppe tilfeldig. Jeg synes det er svært uredelig å hevde at ukritisk rekreasjonell bruk er greit fordi noen forskningsrapporter ikke finner problemer knyttet til sporadisk bruk som hovedsaklig er terapeutisk.Anonymous poster hash: e6035...0f8 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #44 Skrevet 20. oktober 2014 Hun har nok av penger til å betale andre for å gjøre innleveringene sine vet du.Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e Er det derfor hun er så smart og mensa-medlem?Anonymous poster hash: 0f272...897
Christiania_Oslo Skrevet 20. oktober 2014 #45 Skrevet 20. oktober 2014 Er det derfor hun er så smart og mensa-medlem?Anonymous poster hash: 0f272...897 Smart? Hahahaha....jada,smart å få sykdommer og trippe på narko. 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #46 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Sprek dame: -Bilde med kopirett fjernet- - Magnifique, mod. Anonymous poster hash: f8bb5...1a4 Endret 20. oktober 2014 av Magnifique
debattanten Skrevet 20. oktober 2014 #47 Skrevet 20. oktober 2014 Smart? Hahahaha....jada,smart å få sykdommer og trippe på narko. Hva er det som er farlig og dumt med å "trippe på" LSD?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #48 Skrevet 20. oktober 2014 Dere aner ikke hvor mange oppegående og ressurssterke mennesker i samfunnet vårt som ruser seg. Anonymous poster hash: d240d...584
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #49 Skrevet 20. oktober 2014 :fnise:Dere aner ikke hvor mange oppegående og ressurssterke mennesker i samfunnet vårt som ruser seg. Anonymous poster hash: d240d...584 Jo, det aner jeg i høyeste grad. Aner du hvor mange av de oppegående og ressurssterke som søker behandling i det skjulte? Tror du alle mine pasienter er foreldreløse kriminelle?Anonymous poster hash: e6035...0f8 9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #50 Skrevet 20. oktober 2014 Selv avdøde professor Arne Næss tok seg noen syretripper på LSD. Han sa blant annet at LSDen ga han varige impulser til hans filisofiske tekning. http://vindheim.wordpress.com/2009/01/13/arne-n%C3%A6ss/ Anonymous poster hash: f8bb5...1a4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #51 Skrevet 20. oktober 2014 Smart? Hahahaha....jada,smart å få sykdommer og trippe på narko. Hvilke sykdommer? Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e
Christiania_Oslo Skrevet 20. oktober 2014 #52 Skrevet 20. oktober 2014 Hvilke sykdommer? Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e Forundrer meg ikke om dama er full av HIV men som de sier: you can't get an STD if you're not tested... 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #53 Skrevet 20. oktober 2014 Forundrer meg ikke om dama er full av HIV men som de sier: you can't get an STD if you're not tested... Kom med bevis, istedenfor å spre rykter. Jeg er ingen tilhenger av dama, men holder meg for god til å spre usanne rykter.Anonymous poster hash: 0f272...897
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #54 Skrevet 20. oktober 2014 Forundrer meg ikke om dama er full av HIV men som de sier: you can't get an STD if you're not tested... Ingen Norske prostituerte har vel sex uten kondom.Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e
I Grosny Skrevet 20. oktober 2014 #55 Skrevet 20. oktober 2014 Hva er det som er farlig og dumt med å "trippe på" LSD? Jeg vet ikke, men håper på gode svar. Etter det jeg har hørt så klarte aldri Syd Barett å lande etter LSD. Jeg tror han ble ødelagt og døde for fort. Jeg tror det er forferderlige saker og er bekymret for Hege. 1
Magnifique Skrevet 20. oktober 2014 #56 Skrevet 20. oktober 2014 Ryddet for bilde med kopirett. - Magnifique, mod.
Christiania_Oslo Skrevet 20. oktober 2014 #57 Skrevet 20. oktober 2014 Ingen Norske prostituerte har vel sex uten kondom.Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e Nei,sikkert ikke. Vet du hvor mange som har blitt smittet av prostituerte? Det er som regel horer og homser som har hiv, og mange har blitt smittet videre av dette. Mannfolk som kjøper horer og smitter kona feks. Er nok mer utbredt blandt utenlandske prostituerte, men det jeg vet er at mange menn ønsker sex uten kondom og er villige til å betale et par slanter ekstra for det,dumme som de er. 2
waco Skrevet 20. oktober 2014 #58 Skrevet 20. oktober 2014 Nei,sikkert ikke. Vet du hvor mange som har blitt smittet av prostituerte? Det er som regel horer og homser som har hiv, og mange har blitt smittet videre av dette. Mannfolk som kjøper horer og smitter kona feks. Er nok mer utbredt blandt utenlandske prostituerte, men det jeg vet er at mange menn ønsker sex uten kondom og er villige til å betale et par slanter ekstra for det,dumme som de er. Ja jeg er helt enig med deg. Det finnes ikke noe større idioti enn å betale for sex, dette viser at kvinner er smarte og menn er dumme. Men sånn har det jo vært i årtusener, - altså at det er kvinnen som bestemmer over sexen og hva sexen skal koste. Som sagt, sånn har det jo alltid vært.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #59 Skrevet 20. oktober 2014 Nei,sikkert ikke. Vet du hvor mange som har blitt smittet av prostituerte? Det er som regel horer og homser som har hiv, og mange har blitt smittet videre av dette. Mannfolk som kjøper horer og smitter kona feks. Er nok mer utbredt blandt utenlandske prostituerte, men det jeg vet er at mange menn ønsker sex uten kondom og er villige til å betale et par slanter ekstra for det,dumme som de er. Kan ikke du spørre et utvalg Norske eskorte piker om de har sex uten kondom. Du vil nok få et veldig enstemmig svar... Anonymous poster hash: 1b9ac...f5e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #60 Skrevet 20. oktober 2014 Nei,sikkert ikke. Vet du hvor mange som har blitt smittet av prostituerte? Det er som regel horer og homser som har hiv, og mange har blitt smittet videre av dette. Mannfolk som kjøper horer og smitter kona feks. Er nok mer utbredt blandt utenlandske prostituerte, men det jeg vet er at mange menn ønsker sex uten kondom og er villige til å betale et par slanter ekstra for det,dumme som de er. Snakker du av egen erfaring?Anonymous poster hash: 0f272...897 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå