Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Min kusine (24) har gått til anskaffelse av en ny kjæreste, som altså heter Langballe til etternavn. Tøft navn med både søte og spennende assosiasjonsmuligheter, synes jeg! Har dere andre eksempler på tøffe/søte navn?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Hr Skiltmann på biltilsynet i Elverum... ikke familierådgiver, altså..?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #4 Skrevet 16. juli 2004 Siden man snakker om biler i en annen tråd her: Honda skulle for ikke lenge siden lansere en ny modell, jeg tror det er Honda Jazz. Før navnet ble bestemt, var det fra produksjonslandet sin side foreslått at bilen skulle hete Honda Fitta. Ikke utpreget praktisk i Norge, kanskje - og stort bedre ble det ikke da hovedpoenget i markedsføringen skulle være "liten utenpå, stor inni"...
Diaz Skrevet 16. juli 2004 #6 Skrevet 16. juli 2004 Min kusine (24) har gått til anskaffelse av en ny kjæreste' date=' som altså heter Langballe til etternavn.[/quote'] Langballe, ja............han er nesten naboen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå