himmeloghav Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg ser på debatten og aktuelt hvis det er et interessant tema. Nyheter. EM fotball-kamper, Gift ved første blikk, Hellstrøm rydder opp av og til, Puls av og til, Sinnasnekkern av og til.
frøkenfranzen Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Ser på Skal vi danse og Klovn til kaffen.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Masterchef Norge og Lukket Visning Anonymous poster hash: 4cd4d...372
fresia Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Paradise Hotel Sverige og Masterchef Norge ser jeg hver episode av. følger også med på Farmen og Jakten på kjærligheten, men gjør ikke noe om jeg går glipp av en episode der...
himmeloghav Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2014 Når går masterchef og på hvilken kanal? Det er vel tv3?
himmeloghav Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2014 Masterchef Norge og Lukket Visning Anonymous poster hash: 4cd4d...372 Når går lukket visning og på hvilken kanal?
Gjest Enhjørning Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg følger ikke slavisk med på noen tv-programmer men det er en god del å velge mellom når jeg først setter meg i sofaen og skal se på tv. Sier dette kun fordi med alt jeg sporadisk følger med på så virker det nok som om jeg ikke gjøre noe annet enn å se på TV Nå ramser jeg opp det jeg ser på tv, tar ikke med de programmene jeg ser på macen. 112 - alarm på liv og død 24 timer på legevakten Americas funniest homevideos Bisarre sexskader Brud på kjolejak Gift ved første blikk I wanna marry "Harry" Jakten på kjærligheten Kjolen som sier ja Long Island Medium Lukket visning Masterchef Min nakne hemmelighet Nattpatruljen Plain Jane Secret Eskimo Escape Syke samler Top gear(britiske, takler ikke den fra USA) Vegas Strip/Vegas Jailhouse What not to wear Ser også gjerne på forskjellige debattprogrammer om det er noe som interesserer meg og forskjellige ting innen vitenskap eller dyreprogrammer.
umwar Skrevet 17. oktober 2014 #10 Skrevet 17. oktober 2014 Av ting jeg ser på norsk tv og ikke laster ned, så er det Sinnasnekkern og Luksusfellen. De har hatt en renessanse hos meg, og jeg syns plutselig de er veldig morsomme igjen!
himmeloghav Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2014 Av ting jeg ser på norsk tv og ikke laster ned, så er det Sinnasnekkern og Luksusfellen. De har hatt en renessanse hos meg, og jeg syns plutselig de er veldig morsomme igjen! Når går luksusfellen og på hvilken kanal?
Mann 42 Skrevet 18. oktober 2014 #12 Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Jeg tar opp QI, Futurescapes, The Big Bang Theory, Person of Interest, Grimm (Bygd på premisset om at varulver og hekser og så videre faktisk finnes, og at de lever blant oss, og mesteparten av tiden ser ut som vanlige mennesker. Det finnes også varhamstere, noe som egentlig er litt søtt. De er underdogs i den verdenen. Stakkars Eisbieber) The Walking dead, Gotham. Hvis jeg zapper, så lander jeg ofte på et naturprogram eller noe i Cosmos-sjangeren (Billions and billions of stars). For en god latter, et hvilket som helst program om "Ancient Astronauts" (I`m not saying that aliens did it. But it was aliens) eller UFOer. Jeg unngår såpeserier og reality så godt jeg kan, med unntak av reruns av Scrapheap Challenge, de sesongene der Robert Llewellyn fra Red Dwarf var programleder. Han var morsom. Amerikanske versjoner av dette showet har misforstått totalt, og programlederne tror de kan gjøre det kult ved å rope høyt. Det funker ikke. Llewellyn kunne sitere Shakespeare på en troverdig og passe sinnsyk måte. Endret 18. oktober 2014 av Mann 42
wilmap Skrevet 18. oktober 2014 #13 Skrevet 18. oktober 2014 Følger med Hotel Cæsar, Jakten på Kjærligheten, 71 grader nord, farmen, Bønder i byen, Ola Conny og Morgan, sinnasnekkern,Idol og stjernekamp.
umwar Skrevet 18. oktober 2014 #14 Skrevet 18. oktober 2014 Når går luksusfellen og på hvilken kanal? På tv3 på onsdager. 2030
plix Skrevet 18. oktober 2014 #15 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg følger med på Kampen for livet (tv2), pinlige sykdommer(nrk) og generelt helse-programmer. Som underholdning kan jeg se på tilfeldige ting, men ser jeg havner ofte på mat/talent/sang-konkurranser, litt reality eller repriser av serier. Liker også å se Newton om jeg tilfeldigvis ser den går når jeg setter meg foran tven
Monarabb Skrevet 22. desember 2014 #18 Skrevet 22. desember 2014 Ser i grunn ikke mye på tv. Men på søndag morgener har jeg alltid "say yes to the dress" på... 🙈
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #19 Skrevet 22. desember 2014 Ser i grunn ikke mye på tv. Men på søndag morgener har jeg alltid "say yes to the dress" på... Anonymous poster hash: 9d82f...c9a
Gjest Strandet Skrevet 22. desember 2014 #20 Skrevet 22. desember 2014 (endret) American Dad Family Guy The Strain The Simpsons Game of Thrones (tilbake i april 2015 tror jeg) The Walking Dead Via internett. Endret 22. desember 2014 av Strandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå