Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest den ja - ble nesten litt sint jeg... :-?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Var ikke hele poenget at det funker bare i kombinasjon med riktig kosthold og trening da?

Skrevet

Ja den er sikkert mest effektiv kombinert med riktig kosthold og trening. Jeg synest selv denne type behanling høres helt ekstrem ut :o , og så er jeg litt i tvil på om den er så virkningsfull.

Med sunt kosthold og trening er en jo nesten garantert i seg selv å gå ned.

Sikkert lurt å holde seg unna massøren de dagene en har PMS :kjempesinna:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Dette er vel ikke verre enn fettsuging. Ønsker en å lide for skjønnheten, så får de gjøre det.

Ser ikke at dette er verre enn mange andre ting.

Gjest agurk
Skrevet

Æsj, noe så teit som å betale 700kr for noe man kan gjøre selv! Klip, klip :o

Skrevet

Leste den da den sto i papirutgaven og ble kjempesint. Ikke så mye på konseptet som på det han sier til journalisten i slutten av artikkelen:

I begynnelsen må jeg le fordi det er så vondt. Etter hvert får jeg bare lyst til å grine. Og når vi endelig er ferdig og jeg føler meg både mørbanket og mentalt flat, utspiller følgende dialog seg:

- Så ville du sagt at jeg trenger behandling?

- Ja

- Fordi?

- Selv om du er slank, er du i ferd med å få noen depoter, sier han og peker på utsida av lårene mine og midjen.

Jeg er 28 år, 1,70 høy og veier 58 kilo. Har aldri følt meg feit.

Helt til slutt setter han inn nådestøtet, som kan få hvilken som helst kvinne til å bla opp penger og initiativ. Danbolt kaster et blikk på lårene mine og sier:

- Og så har du cellulitter.

:o Hadde noen sagt noe liknende til meg, tror jeg jeg hadde slått! (og jeg er betraktelig større en jornalisten). Ikke rart mange får dårlig selvtillit når man får høre sånne ting :evil:

Gjest the imp
Skrevet

Massøren legger jo vekt på at hun er slank, og man kan da fint ha fettdepoter som han kaller det selv om man er slank, det samme gjelder cellulitter. Vekt i forhold til høyde sier lite om hvordan fett osv er fordelt, og man vet jo heller ikke hvor veltrent journalisten er.

Dessuten, journalisten spør ham faktisk om hun trenger massasjen, og hvorfor skal han da si: Nei, du er jo så flott osv, så du trenger nok ikke massasje nei. Hun spør og da må hun forvente å få et svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...