Pringle Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Det er så mange fine og nyttige programmer for tiden som bare er for mobiltelefoner. Dessverre kan ikke min telefon brukes til noe av dette. Men jeg vil helst ikke kjøpe ny ennå, siden den fremdeles kan brukes til det jeg kjøpte den for. Finnes det et program som kan få en vanlig PC/laptop med Windows 7 til å emulere iPhone, iPad, Android eller hva de heter alle sammen? Helst gratis og virusfritt!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har apper på pcen, men det er Windows 8. Anonymous poster hash: bf6eb...b9e
Gjest Optimo Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Du kan bruke Bluestacks til å kjøre Android-apper på pc. http://www.bluestacks.com/
Gjest PTR Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Det går an å kjøre android på pc, jeg har gjort det, det var ganske lenge siden. Det kanskje fungerer mer smidig i dag, sjekk det ut.
Pringle Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk - det skal sjekkes ut!
Pringle Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2014 Takk, da har jeg installert Bluestacks og prøvd et par apper, det er litt tungt å venne seg til et helt nytt brukergrensesnitt, og ikke alt fungerer helt som det skal, men det er kult å kunne "henge med" litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå