Gå til innhold

Gammel crush tok kontakt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en fyr for noen år siden, som bare plutselig la meg til på Facebook. Viste seg å være ifm. en jobb jeg hadde søkt på, hvor han hadde smuglest søknadene for sjefen sin og han ordnet prøvejobbing for meg der han jobbet.
Etter dette hadde vi litt kontakt, det var bare vennskapelig til å begynne med. Jeg var også i ett forhold, men det var ganske dødt og rett før vi gjorde det slutt.
Dette var også en periode hvor det hadde vært flere dødsfall i familien min og han jeg var sammen med, var helt usympatisk og hadde i tillegg ett problem med alkohol. Jeg reiste 60 mil unna for å gå i begravelser, og når jeg jeg ringte kjæresten min for å prate, var han dritings hver gang..

Det ble til at jeg fikk god kontakt med denne andre fyren og vi skrev en del personlig på Facebook. En kort stund senere gikk jeg fra kjæresten min, og jeg og denne andre fyren sendte meg stadig mld'er. Han sa han ville møtes ol. men avlyste alltid. En gang oppsøkte jeg han på jobben hans (han jobbet på ett utested) og kysset han, litt sånn uventet. (Jeg var ikke dritings..)
Etter dette ble han vanskeligere å få tak i og virket helt uinteressert, så jeg tolket det som om jeg hadde vært for pågående og hadde mistolket hans signaler.

Deretter gikk det 4-5 år før han plutselig la meg til på Facebook igjen, og bare "Oj, det var lenge siden!" og "du er så søt" og "vi burde gå på date".. Jeg trodde jo han var traumatisert av hvordan jeg holdt på sist, at jeg var så interessert og pågående, men det virka det nesten ikke som han husket..

Jeg har derimot vært i ett annet forhold i mellomtiden og også fått ett barn, så jeg vet ikke om han lenger er noe type for meg. Men det hadde jo vært hyggelig å møttes. Men han jobber mye, og bor også i en annen by, og vi snakker lite sammen. De gangene vi snakker sammen, er det korte svar å få og jeg skjønner ikke helt hva han vil meg. Det virker som han er flink til å prate og han tar mye initiativ til samtaler på Fb, men dårlig til å faktisk gjøre ting.
Jeg spurte han om han ikke kunne ta fri fra jobb en kveld for å møtes, men det har han ikke svart på.. Men så går det noen dager igjen, så kan han sende meg bare en blunkesmiley...

Hvordan skal jeg tolke dette? Orker ikke bruke tid på en sånn vingle-fyr..

Anonymous poster hash: ad17e...665
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, men er ikke du i et forhold allerede eller misforstod jeg?

Skrevet

Vel, men er ikke du i et forhold allerede eller misforstod jeg?

Nei, jeg VAR i ett langt forhold før han tok kontakt med meg igjen denne gangen.

Skrevet

Nei, jeg VAR i ett langt forhold før han tok kontakt med meg igjen denne gangen.

Ok, men jeg hadde ikke gadd den der fyren og bare slettet ham fra FB.

• Liker 1
Skrevet

Hmm tror ikke han er intressert, han liker vel bare oppmerksomheten du gir han.

Anonymous poster hash: 881a3...429
  • Liker 2
Skrevet

Men hvorfor da takontakt?

Anonymous poster hash: 41439...232
Gjest SånnCirka
Skrevet

Kanskje han tenker at det er mulighet for å få seg noe, hvis han kan ha fått et inntrykk av det fra tidligere. Vanskelig p vite når man ikke kjenner de involverte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...