Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #1 Del Skrevet 16. juli 2004 Er 155 høy og veier 75 kg :-( :-( :-( Spiser lite søtt og går endel Men jeg går ikke ned.. Hvor mye skal til før man kan få reductil hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veie Skrevet 16. juli 2004 #2 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei! Har ikke anelse om hva som skal til for å få det. Har vært i snakk med noen slanke guruer da jeg er ganske fortvilet over vekten min selv. De ba meg spise hver tredje time, kutte ut junkfood og snoop. Det skal vist være den beste slankekuren og den mest varige. Går du tur om morgenen eller kvelden? Hvis du går om morgenen før frokost så forbrenner du bare fett-det er det beste. Jeg spiser ryvita knekkebrød, egg, korn, kylling og salat. Har nettopp begynt med dette, men skal skrive når/hvis resultatene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #3 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei er så og si samme høyde og vekt. Lyst på en venn å snakke med om vekt? Eventuelt slanke oss sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 16. juli 2004 #4 Del Skrevet 16. juli 2004 Er 155 høy og veier 75 kg :-( :-( :-( Spiser lite søtt og går endel Men jeg går ikke ned.. Hvor mye skal til før man kan få reductil hos legen? Jeg mener¨å ha hørt at man kan få Reductil om man har en BMI over 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #5 Del Skrevet 17. juli 2004 ..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. juli 2004 #6 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg spiser ryvita knekkebrød, egg, korn, kylling og salat. Har nettopp begynt med dette, men skal skrive når/hvis resultatene kommer Me too! Kutt i tillegg ut hvetemel, sukker, poteter og melkeprodukter. Du finner erstatninger for dette i daglivaren (+helsekost). Ikke revolusjonèr kosten - men ta litt om gangen. Hvetemel kan erstattes med Spelt-mel eller glutenfritt mel. Sukker med fruktose. Potet-frie middag. Melkeprodukter: Du kan gjerne drikke 1-2 gladd skummet melk pr. dag -men det finnes andre typer melk også. Ris-melk eller soya-melk. Bruk wok-panna oftere enn stekepanna. Stek i olje istedenfor i fett/smør. Mosjon er viktig - min. 30 min hver dag. Gjerne litt lengere turer et par-tre ganger i uka. Finn en trimform som du synes er morsom. F.eks: Gå tur i skogen istedenfor en gørr trimsykkel..... KJøp deg gå-staver, det gjør morsjonen mer effektiv! Bruk fornuften - Vekten skal gradvis ned! Unn deg utskeielser av og til. Fest = fest. Hverdag = hverdag. LYKKE TIL (til både deg og meg, og alle andre som vil ned i vekt - eller vil endre livsstil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 19. juli 2004 #7 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei. Vil bare dele litt erfaringer m dere. 1.mars veide jeg 87,7kg, er 167høy. Da satte jeg et stort kryss i kalenderen.Jeg begynte å skrive spisedagbok, alt jeg puttet i munnen skrev jeg ned. Jeg fokuserte på å spise grønt, grovt og rent. Kuttet veldig ned på sukker, raffinert mat og ferdigprodukter. Spiser masse frukt, grønt, fet fisk,rent kjøtt, litt poter, pasta, ris og grovt brød/knekkebrød. har prøvd å trene 3 ganger i uken. Gikk ned 9kg til 1.juli. Har hele tiden unnet meg litt ekstra i helgen. Drukket litt vin og kost meg med LITT godter på lørdagskvelden. Nå i ferien har jeg skeiet ut og ikke tenkt så mye på hva som blir puttet inn, ikke skrevet i boken heller.Vekttapet hat stått stille nå en stund. Men nå er ferien snart over og jeg får stramme inn litt igjen:) har faktisk fått et mye bedre kosthold med enkle metoder og lysten på fymat er ikke så stor lenger. KLarer å gå forbi blåbærmuffinsene og iskaffen uten at tennene løper i vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #8 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei til dere. Vil også dele en erfaring med dere når det gjelder bruk av Reductil. Jeg er 166 cm, og veide 2 uker før påske, rett i underkant av 100 kilo. Dette var veldig fortvilende, og jeg oppsøkte min lege, som etter en lang og trivelig samtale ga meg resept på Reductil. Etter 2 uker var vekten redusert med 3 kilo, og etter påske, var den redusert med ytterligere 3 kilo. På siste veiing hos legen, i slutten av juni, viste vekta et tap på 14 kilo! Alt dette har forsvunnet uten at jeg har endret mine matvaner. Jeg har kun mistet matlysten, og når jeg spiser, er det i veldig små mengeder, magen klarer ikke mye mat. Dette har virket på meg, jeg har gått ned ca 5 str i klær, og ser ganske lyst på livet. I tillegg til å hjelpe på vekta, hjelper disse også på humøret, man føler seg lykkeligere, og mer tilfreds. Nå skal det sies at disse tablettene ikke er veldig billige, ca 1100,- for 50 tabl, men for de som har et seriøst vektproblem og da mener jeg ikke bare 2-6 kilo, men mer, at dette kanskje kan være et godt alternativ. Gå til din lege, og ta en prat, kanskje du kan få like gode resultater som jeg. Jeg ser lyst på sydenturen som kommer i høst!!!! (har kjøpt ny bikini i str 42, og nye bukser i str 30 i midjen, hurra for dette miraklet!!!!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå