Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 Hva tror dere? Bor sammen med eksen, uten at vi har noe seksuellt forhold. Gjorde det slutt med han pga utroskap ( mange ganger). Var deppa lenge og veldig såret men kunne ikke tilgi utallige svik. Nå har det gått 7 mnd og jeg stortrives. Problemet er at det føles som om han lider nå. Han vil være rundt meg hele tiden og helst alene med meg. Har han ikke skjønnt at han har mistet meg før nå? Tror han jeg faller for tullet igjen? ( Har gjort det mange ganger før). Tror nesten selv at han ikke har vært redd for å miste meg, bortsett fra nå som jeg er lykkelig igjen. Vil vite hva dere tror!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 25. juni 2002 #2 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg tror at han syns du blir mer og mer spennende jo mer utilgjengelig du blir. Sånt merkes!!! La han lide litt, du har jo gjordt det pga av ham!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 25. juni 2002 #3 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg tror at det er ganake så dumt å fortsatt bo sammen i en slik situasjon. Har dere unger? Den eneste som tjener på dette er ham. Hvorfor bor dere fortsatt sammen? Jeg synes ikke det er så rart at han innbiller seg at han fortsatt har deg når dere fortsatt er samboere... Det blir lettere for ham å lure deg tilbake i fella også. Du sier jo selv at du har latt deg lure flere ganger før. Kom deg ut! Også i huslig forstand. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 26. juni 2002 #4 Del Skrevet 26. juni 2002 Godt å høre at du er lykkelig igjen!! Men hvorfor i alle dager fortsetter du å bo sammen med en som har såret deg slik?!?!?! Men jo, jeg tror nok at han nå ser at du er lykkelig og utilnærmelig - og dermed blir du straks mer spennende for ham igjen. Synes forøvrig at du ikke bør bli sammen med ham igjen...han kommer ganske sikkert til å såre deg igjen! Flytt for deg selv, og del den nye lykken din med familie og venner - så treffer du nok en mann som kan gi deg et forhold uten utroskap og løgner også Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 26. juni 2002 #5 Del Skrevet 26. juni 2002 Det man ikke kan få, det vil man ihvertfall ha... Høres ut som om han tiltrekkes av det utilgjengelige (deg nå) og det forbudte (andre; siden han har sviktet deg flere ganger). Det han har vet han ikke å sette pris på (deg mens dere var sammen). Å involvere seg med slike mennesker er destruktivt og selvødeleggende; disse er utelukkende ute etter å smøre sitt ego på bekostning av andre menneskers følelser. At han vil forandre seg tror jeg overhode ikke på, og det er godt å se at du ikke vil "falle for tullet hans igjen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #6 Del Skrevet 27. juni 2002 Ville bare si takk til dere og fortelle dere at dere hadde så rett. Han beviste dette tydelig igår. Han vil ha det utilgjengelige og gir faen i andre. Kommer aldri til å bli sammen med han igjen, har fått tilstrekkelig avsky. Boforholdet skal avsluttes så fort jeg har sjangs. Takk og stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venus. Skrevet 27. juni 2002 #7 Del Skrevet 27. juni 2002 :D Hei du... Hva føler du egentlig selv? Hva vil DU m.h.t. han? :-? Finn ut av det først, og deretter kan du jo begynne å spekulere over hva HAN egentlig vil... Tja... han er vel som mennesker flest, - (fortrinnsvis menn, umodne?) -ønsker kanskje det som kan være vanskelig å få. Husk: Det er svært viktig for menn å føle at de LYKKES !!! På alle områder... La deg ikke forlede til å tro at han har forandret seg, DET har jeg ingen tro på at mennesker gjør sånn uten videre... Altså; La deg ikke lure !!! Men uansett: Er ikke DINE følelser viktigere for deg oppe i alt dette her da ??? Vil råde deg til å fokusere på de først jeg... God fornøyelse !!! Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå