AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Har noen prøvd Ole Henriksen African Red Tea Exfoliating Lip Salvation? Jeg har hatt sinnsyk tørre lepper i det siste, og de "vanlige" triksene mine fungerer ikke lenger. Har prøvd Sarah Hipp Lipscrub som har gitt litt resultater, men trenger en sinnsyk god leppepomade. Er denne så god som alle sier? Anonymous poster hash: 87115...d9d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Har noen prøvd Ole Henriksen African Red Tea Exfoliating Lip Salvation? Jeg har hatt sinnsyk tørre lepper i det siste, og de "vanlige" triksene mine fungerer ikke lenger. Har prøvd Sarah Hipp Lipscrub som har gitt litt resultater, men trenger en sinnsyk god leppepomade. Er denne så god som alle sier? Anonymous poster hash: 87115...d9d se på ingrediensene først! Det er mest sannsynligvis det samme som i Sara happ sin. En god skrubb trenger ikke nødvendigvis være så dyr heller Jeg ville gått på apoteket og kjøpt noe for såre lepper!Anonymous poster hash: 5bc80...3a7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 se på ingrediensene først! Det er mest sannsynligvis det samme som i Sara happ sin. En god skrubb trenger ikke nødvendigvis være så dyr heller Jeg ville gått på apoteket og kjøpt noe for såre lepper!Anonymous poster hash: 5bc80...3a7 Jeg har prøvd de fra apotetket. Har også prøvd vaselin, kokosolje, blandet kokosolje med sukker osv osv... Begynner å bli litt desperat nå :-( Anonymous poster hash: 87115...d9d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har prøvd de fra apotetket. Har også prøvd vaselin, kokosolje, blandet kokosolje med sukker osv osv... Begynner å bli litt desperat nå :-(Anonymous poster hash: 87115...d9d Hmm.. Lypsyl er det eneste som har fungert for meg. Men hvis det er så ille at det er flak så kan du høre med legen din hva h*n sier Lykke til!Anonymous poster hash: 5bc80...3a7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Hmm.. Lypsyl er det eneste som har fungert for meg. Men hvis det er så ille at det er flak så kan du høre med legen din hva h*n sier Lykke til!Anonymous poster hash: 5bc80...3a7 Lypsyl var alltid det som funket på meg før også, så har jeg kjøpt en annen fra Iherb mot tørre lepper som alltid har fungert. Men denne gangen funker ingenting :-( Har legen en mirakelkur mot dette? Føler det er en "tulleting" å gå til legen for.. Har vart i flere uker... Anonymous poster hash: 87115...d9d
Severus Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 http://webshop.bodyshop.no/detaljer/24766/wild-argan-oil-solid-oil-lip-balm Denne synes jeg er bra på tørre lepper https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=7287795&c Denne her å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå