Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at tinder "søker opp" personer som er innen en viss radius? Og hvis tinder gjør det, er det mulig å "sperre" tinder for det en stund eller logge av tinder?

Hvor mange og hvilke typer bilder bør jeg ha? Må man ha en tekst om seg selv, eller trenger man ikke det? Hvilke opplysninger må stå på profilen?

Anonymous poster hash: 8c8ac...5e4
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja du kan stille inn radiusen selv. Du kan deaktivere profilen din slik at du ikke blir synlig. Hvis du logger ut vil folk fortsatt finne profilen din.

Man må ikke ha tekst, men jeg synes profiler uten tekst er litt kjedelige. Pleier å putte inn høyde, men ellers ingen spesifikke opplysninger.

Ang bilder må du jo nesten velge selv, jeg synes det er greit med et utvalg av både ansikts og helfigurbilder.

Skrevet

Jeg har ikke tekst på min. Har ikke lagt inn noe informasjon, men den henter jo automatisk gruppene du har likt på Facebook og vennelista (folk kan ikke se vennelista di, men de får opp om dere har felles venner eller ikke).

Bildene som blir brukt på Tinder, er de du har på Facebook. Du kan selv velge vilke. Vil du ha bilder på Tinder som du ikke har på Facebook, legger du de bare ut på Facebook som "privat" - altså, at det kun er du som kan se det :)

Skrevet

Det er jo en tråd om dette rett under.

Du kan stille inn radius men den virker ikke spesielt godt for meg. Har 2 km men den henter inn opp til 20 km selv om jeg bor i by.

Sist jeg fikk var 14 km.

Du vises på Tinder selv om du er avlogget der, akkurat som du vises på facebook selv om du er avlogget fra facebook.

Skrevet

Ja du kan stille inn radiusen selv. Du kan deaktivere profilen din slik at du ikke blir synlig. Hvis du logger ut vil folk fortsatt finne profilen din.

Man må ikke ha tekst, men jeg synes profiler uten tekst er litt kjedelige. Pleier å putte inn høyde, men ellers ingen spesifikke opplysninger.

Ang bilder må du jo nesten velge selv, jeg synes det er greit med et utvalg av både ansikts og helfigurbilder.

Hvis man deaktiverer, vil alle du har likt forsvinne da?

Anonymous poster hash: 8c8ac...5e4

Skrevet

Du kan skru av en knapp som gjør deg usynlig for nye mennesker, men kan fortsatt snakke med matchene dine. Det har jeg gjort.

Anonymous poster hash: a1a0c...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...